Inžininerinio sprendimo projektas ir ekonominis vertinimas


Verslo aprašymas. Bendras sumanymo aprašymas. Verslo sferos apibūdinimas. Sumanymo uždaviniai ir unikalumas. Sumanymo unikalumas. Marketingas. Verslo aplinkos veiksniai. Rinkos būklė, jos dydis ir tendencijos. Konkurencija rinkoje. Marketingo tikslai ir strategijos. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų parinkimas. Marketingo rinkinio elementai. Produkcija Prekių pateikimo kanalai. Kainų nustatymas. Reklamavimas ir stimuliavimas. Gamyba. Gamybos vykdymo vieta. Reikalingos patalpos. Įrenginiai ir kitos priemonės. Valdymas. Valdymo grupės sudėtis. Organizacinė firmos struktūra. Juridinė sandara ir sutartys. Kritinė rizika. Numatomos problemos ir kliūtys. Rizikos veiksniai. Alternatyvios veikimo kryptys. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Ilgalaikiam turtui įsigyti. Išvados.


UAB ,, AUTOWASH ”, įvertinusi Vilniaus miesto autoservisų būklę, automobilių plovyklų techninį lygį, paslaugų kokybę ir paklausos mastus, nusprendė įrengti savo gamybinėje bazėje šiuolaikinę automatizuotą lengvųjų automobilių plovyklą.

Teko pastebėti, kad ne visi automobilių plovėjai atsakingai žiūri į savo darbą: aptarnavimas kai kuriose plovyklose nelabai pasikeitė nuo sovietinių laikų, kai sąlygas diktavo paslaugos tiekėjas, o ne klientas.

Vilniaus autoplovyklose už nuplovimą mokama 10-20€ (priklausomai nuo to, ar paslauga mechanizuota, ar plaunama rankomis). Taigi, nustatyta kaina 11€ yra žemesnė už vidutinę,o tai leis konkuruoti rinkoje).

Unikalumas: išplausime klientų mašinas jiems patogiu laikų ir nedidėlėmis kainomis. Taip pat suteiksime klientams poilsio kambarius arba kavinę darbo metu.

Vilniuje esančios mechanizuotos autoplovyklos dažnai netenkina vartotojų, nes šiurkštūs plovimo šepečiai neretai pažeidžia poliruotus paviršius ir nepakankamai gerai išplauna sunkiai prieinamas vietas. Vartotojai ne visada patenkinti švaros kokybe, nes visi automobiliai plaunami vienodai, neatsižvelgiant į jų purvinumo laipsnį .Alternatyva – plauti automobilį rankomis. Tačiau taip sugaištama mažiausiai 20min.

UAB “AUTOWASH” vadovai, norėdami išsilaikyti rinkoje, bandysime neatsilikti nuo naujausių technologinių naujovių, tiek įrangą ir aptarnavimų.

Šiuo metu Vilniuje autoplovyklų tinklas nėra platus ir gerai išvystytas. Pastaruoju metu labai padidėjo degalinių skaičius, tačiau autoplovyklų, ypač modernių, kūrimosi etapas yra gana lėtas. Vilniuje yra 43 autoplovyklos, iš jų tik trečdalis – mechanizuotos, t.y. rinkoje egzistuoja neužpildyta niša. Be to, atliktos potencialių klientų apklausos duomenimis, 60% vartotojų nėra patenkinti Vilniaus autoplovyklų darbu, jų teikiamomis paslaugomis.

Pagal mūsų gyvenamą vietą, kaip ir daugelis vilniečių, stengsimės savo įmonė steigti Vilniaus mieste. Vilniuje gyvena apie 600 tūkstančių gyventojų. Amžiaus grupės kuri naudosis mūsų paslaugomis yra neribota. Kaip žinoma informacijos poreikis dideja jaunimo tarpe, todėl stengsimės didesnį dėmesį skirti jaunimo poreikiams. Kaip pavyzdžiui mes norime savo įmonę steigti centre. Gyventojų skaičius svyruoja 60000 gyventojų, jaunimo grupė sudaro 35 % gyventojų ir iki 45 metų 40 %.

Pastaruoju metu labai padidėjo degalinių skaičius, tačiau autoplovyklų, ypač modernių, kūrimosi etapas yra gana lėtas. Vilniuje yra 43 autoplovyklos, iš jų tik trečdalis – mechanizuotos.

UAB “AUTOWASH”paslaugų įvedimo į rinką stadijoje naudos plačią įsiterpimo strategiją. Mūsų teikiamų paslaugų kainos bus lyginamos su kitų įmonių analogiškų paslaugų kainomis ir steigiamasi jas sumažinti, pastoviems klientams suteiksime nuolaidas, tuo pritraukiant kuo daugiau užsakovų. Taip pat bus skiriamos lėšos įmonės reklamai. UAB “AUTOWASH”paslaugų augimo stadijoje planuojama samdyti papildomų darbuotojus. Perėjus įmonei paslaugų brandos stadiją, planuojamas marketingo priemonių modifikavimas.

Neatmetama galimybė, kad mūsų paslaugomis naudosis užsakovai ir iš kitų miestų. Mes tikimės, kad mūsų įmonė turės iki ~6000 užsakovų per metus.

Autoplovykloje, klientams pageidaujant, bus galima pasirinkti plauti ne visą automobilį, o tik tam tikras jo dalis.

  • Microsoft Word 36 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (3455 žodžiai)
  • Kolegija
  • Herchardas
  • Inžininerinio sprendimo projektas ir ekonominis vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Inžininerinio sprendimo projektas ir ekonominis vertinimas. (2020 m. Kovo 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/inzininerinio-sprendimo-projektas-ir-ekonominis-vertinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 01 d. 02:37
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo