Įrenginiai ir aparatūra varikliams bandyti: Variklio pagrindinių matmenų nustatymas


Laboratorinis darbas. Skirstymo mechanizmas. Laboratorinis darbas. Įrenginiai ir aparatūra varikliams bandyti. Laboratorinis darbas. Variklio pagrindinių matmenų nustatymas. Laboratorinis darbas. Tepimo ir aušinimo sistemos. Laboratorinis darbas. Dyzelio tuščios eigos charakteristika. Laboratorinis darbas. Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas.


F1 = 0,00235 m2 – išmetimo vožtuvo eigos dieagramos plotas tarp rimties taškų;

F2 = 0,00283 m2 - įsiurbimo vožtuvo eigos dieagramos plotas tarp rimties taškų;

( = 120 s-1 – kampinis skirstomojo velenėlio sukimosi greitis ( = π· n/60;

d1 = 0,035 m2 – išmetimo vožtuvo lėkštelės skersmuo, atėmus kūginę lėkštelės dalį;

d2 = 0,040 m2 - įsiurbimo vožtuvo lėkštelės skersmuo, atėmus kūginę lėkštelės dalį;

1 – svarstyklinis mechanizmas; 2 – skalė; 3 – svirtis; 4 – elektros variklis; 5 – svarsčiai

L – stabdžiu svirties peties ilgis, m (L – 0,716 m).

Išvados : Atlikę laboratorinį darbą, galime daryti išvadą,kad esant šaltam varikliui mechaniniai nuostoliai prie tų pačių apsisukimų yra didesni,nei esant pašildytam varikliui,nes didesnė trintis, blogesnis tempimas, didesnė tepalo klampa.

čia D =20.61 mm - krumpliaračio pradinio apskritimo skersmuo, (D — išorinis D — 2 h);

Termostatas: l - besiplečianti dalis; 2 - vožtuvas, uždarantis mažąjį cirkuliacijos ratą; 3 - pagrindinis vožtuvas (į radiatorių); 4 - drenažo skylutė orui išeiti ir žiemą mažai cirkuliacijai

3. Patikrinti termostato veikimą karštame skystyje (vandenyje), nustatyti jo veikimo pradžios ir pabaigos temperatūras. (81°C pradeda veikti, o prie 92°C atsidarymo pabaiga).

Termostato ir termometrų tikrinimas: l - manometrinis termometras; 2 - termostatas; 3 - etaloninis termometras; 4 - elektrinė

čia c - aušinimo skysčio specifinė šiluma, kJ/(kg · K) (vandens c = 4,19 kJ/(kg · K), etilenglikolio c = 3,56 kJ/(kg · K); q - skysčio tankis, kg/dm3 (karšto vandens q = 0,97 kg/dm3); - aušinimo skysčio, ištekančio ir įtekančio, temperatūrų skirtumas radiatoriuje, K (= 10 - 15 K);

čia V0 - aušinančio oro kiekis, reikalingas l kW galiai pasiekti, (Vo = 0,20 m3/s); h - dinaminis oro slėgis, Pa(h = 600-1000 Pa); - ventiliatoriaus n. v. k. (kai sparnuote štampuota, yra 0,3 - 0,4; kai lieta, esti 0,5-0,7).

Išvados: atlikome bandymą ir susipažinome su stendais. Susipažinau su tepalo siurbliu, termostatu ir jų dalimis. Apskaičiavau krumpliaratinio siurblio našumą, bei varikliui būtiną aušinimo skysčio kiekį.

Patikrinti ar neatsisukę kardaninio veleno varžtai, ar nėra vibracijos, neliesti besisukančio stendo ir variklio dalių.

Dyzelis užvedamas ir pašildomas iki optimalios temperatūros. Bandymai pradedami minimaliais sūkiais ir tęsiami didinant kas 100 n, min-1. Matuojame degalų sąnaudas ir fiksuojame laiką per kurį variklis sunaudoja 25g degalų. Rezultatus surašome į lentelę.

  • Microsoft Word 696 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2461 žodžiai)
  • Universitetas
  • Andrius
  • Įrenginiai ir aparatūra varikliams bandyti: Variklio pagrindinių matmenų nustatymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Įrenginiai ir aparatūra varikliams bandyti: Variklio pagrindinių matmenų nustatymas. (2019 m. Spalio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/irenginiai-ir-aparatura-varikliams-bandyti-variklio-pagrindiniu-matmenu-nustatymas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 16 d. 02:09
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema