Išmaniosios ausinės: verslo idėja


Išmaniosios ausinės. Įvadas. Produktai, paslaugos. Pozicionavimas. Veiklos tikslai, strategija, vertybės. Teisinės formos pasirinkimas. Tikslai bei jų pasiekimas. Strategija. Vertybės. Rinka. Rinkos specifikos analizė. Veiksniai ir jų įtaka verslui. Veiksniai darantys įtaką verslui. Finansavimas. Lūžio taško analizė. Santrauka. Literatūros sąrašas. Lentelių sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas:Parengti verslo planą. Parodyti verslo perspektyvą; Numatyti, kaip efektyviau pasiekti norimų rezultatų.

Lytį; tiks tiek vyrams tiek moterims, tiek vaikams tiek suaugusiems

Subursime žmones, kuriems aktuali mūsų veikla, kuriems įdomu, ką rašome, gaminame, kuriame, kokius produktus ar paslaugas siūlome, nes mes sprendžiame kažkokią šios žmonių grupės problemą ir esame jiems reikalingi.

Subursime bendruomenę. Mūsų veikla ar verslas gali tapti daugiau nei tik darbas. Tinkamai įvardinta auditorija gali padėti mums augti, tobulėti ir kūrti bei skleisti idėjas.

Išnagrinėjus klasikinės verslo organizavimo formas ir atsižvelgus į mokesčius, atsakomybę, pradinį kapitalą, kontrolę, verslo tikslus nusprendėme, jog tinkamiausia būtų įsteigti „UAB “ ,nes mes kaip įmonės akcininkės neatsakytumėme savo turtu už UAB neįvykdytas prievoles. UAB gali steigti tiek vienas, tiek daugiau fizinių ir / ar juridinių asmenų, o akcininkų skaičius ribojamas iki 249 , norėtumėme pritraukti daugiau akcininkų ir taip padidinti įmonės kapitalą. Akcininkai galėtų parduoti ar kitaip perleisti savo turimas akcijas. Svarbiausius sprendimus akcininkai priimtumėme balsavimu , kuriame didžiausią įtaką turėtų daugiausia akcijų įsigijęs asmuo, galėtumėme gauti mokestinių lengvatų. Pasidomėjome, jei vidutinis darbuotojų skaičius neviršija 10 žmonių ir mokestinio laikotarpio pajamos neviršija 300 000 Eur, taikomas lengvatinis 5% pelno mokesčio tarifas vietoje įprasto 15% tarifo.

Labai svarbu suformuluoti įmonės vizija. Mūsų imonės vizija- būti patikimu partneriu siekiant aukščiausių rezultatų ir tapti vienu iš lyderių Lietuvos bei pasaulio elektronikos gaminių rinkoje

Norime atitikti pačius aukščiausius reikalavimus pagaminus produktą, kuris atitiktų technologijų naujoves, įdiegti į produktą daugybę inovatyvių programų. Susisiektume su jau egzistuojančiomis standartinių ausinių gamintojų firmomis taip ieškotume partnerių ir rėmėjų savo verlsui įgyvendinti. Kartu su egzistuojančiomis įmonėmis bandytumėme įdiegti inovatyvias programas į ausines

Skatinti produkto bei įmonės žinomumą ir kurti teigiamą įvaizdį visuomenės tarpe.(kiekvienais metais bent po 20 publikacijų apie organizacijos ir jos padalinių veiklą nacionalinėje, regioninėje, vietinėje žiniasklaidoje; Organizuoti renginius reklamuoti produktą.

 Pritraukti naujus narius į organizaciją, bei sudominti juos savo sukūrtu produktu( Po kiekvieno renginio teikti straipsnius spaudai, įkelti į įmonės internetinį tinklalapį. Reguliariai atnaujinti veiklų nuotraukas soc. tinkle „Facebook“;).

3) Sukūrti ir platinti skrajutes apie produktą bei jo naudą ir bent kas 2 metus atnaujinti pristatomąją medžiagą;Plėtoti įmonės veiklą kitose šalyse ar regijonuose .

Manome, jog tai sukūrs klientų bei partnerių pasitikėjimą mūsų įmone.

Norime jog mūsų įmonė būtų žinoma viena iš lyderiaujančių rinkoje.

Suprantame, jog darbuotojų profesionalumas kuria įmonės sėkmę todėl stengsimės sukūrti geras darbo sąlygas ir taip išlaikyti darbuotojus įmonėje.

Mūsų produktas (ausinės) yra augimo etape, nes daugelis įmonių yra susidomėjusios tokia inovatyvia idėja ir bando sugalvoti naujų specifikų ir pritaikymų tokioms ausinems.

Augimo etapas gali pereiti į vadinamąjį sukrėtimo etapą, kuriame vyksta įmonių konsolidacija. Įmonės, įgyvendinančios efektyvias strategijas, siekdamos išnaudoti masto ekonomiją, įsigyja kitų įmonių arba išstumia mažiau efektyvius konkurentus. Šis etapas pavadintas sukrėtimo dėl pokyčių rinkoje, kai žlunga daug įmonių arba jos įsigyjamos stipresnių konkurentų. Sėkmingai veikiančių įmonių augimo tempas greitai didėja. Augimo etape įmonės siekia įsitvirtinti rinkoje, kuo efektyviau išnaudoti konkurencinį pranašumą. Didėjant paklausai įmonės turi apgalvoti strategijas, kaip padidinti savo rinkos dalį. Reikia numatyti, kaip bus reaguojama į potencialių naujų konkurentų pavojų ir konkuruojama su esamais konkurentais.

  • Microsoft Word 184 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (6864 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabija
  • Išmaniosios ausinės: verslo idėja
    10 - 3 balsai (-ų)
Išmaniosios ausinės: verslo idėja . (2019 m. Kovo 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/ismaniosios-ausines-verslo-ideja.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 12 d. 00:33
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema