Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo atsiperkamumo analizė


Gaminio įdiegimo atsiperkamumo analizės teoriniai aspektai. Gaminio įdiegimo rinkos aplinkos analizės teoriniai aspektai. Gaminio gamybos organizavimo schemos elementai. Gaminio savikainos apskaičiavimas ir jo kainos nustatymas. Finansavimo šaltinių poreikio nustatymas ir pagrindimas. Finansinės grąžos apskaičiavimo ir įvertinimo rodikliai. Rizikos analizės svarba. Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo atsiperkamumo analizė Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo rinkos aplinkos analizė (PEST, SSGG analizėĮmonės veiklos apibūdinimas. Išmaniosios namų klimato sistemos gamybos technologinis procesas. Išmaniosios namų klimato sistemos komercinės savikainos apskaičiavimas ir kainos nustatymas. Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo finansavimo šaltiniai. Išmaniosios namų klimato sistemos ūkinės veiklos pradžios balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos sudarymas. Išmaniosios namų klimato istemos įdiegimo efektyvumo vertinimas. Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo rizikos analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Įvade aprašoma kursiniame darbe nagrinėjama problema, nurodomas tyrimo objektas, pateikiamas darbo tikslas ir uždaviniai, tyrimo metodai.

Gaminio komercinės savikainos (gamybinė savikaina, pardavimo, bendrosios ir administracinės sąnaudos) ir kainos apskaičiavimą.

Kursinio darbo pateikimo terminas - iki 2018 m. balandžio 17 d.

Lietuvos ekonomikos augimas priklauso nuo naujų verslo idėjų ir jų įgyvendinimo. Verslo kūrimas sudėtingas procesas, kurį reikia išanalizuoti. Kadangi dabartiniame verslo pasaulyje veikiančios įmonės susiduria su vis didesne konkurencija, tai verčia ieškoti vis naujų verslo idėjų. Vis daugiau naujų verslų kuriasi remiantis naujovėm, stangiasi neatsilikti nuo laiko, todėl steigia įmones, kurios neatsilieka nuo naujausių technologijų.

Noriu pristatyti ir savo verslo idėją, kuri taip pat paremta naujausiomis technologijomis, tai išmanioji namų klimato sistema. Tai pramoninė įmonė, kuri priklauso elektronikos kategorijai. Veiklos idėja tokia, kad jūsų namuose ar biure bus įmontuota nedidelio dydžio sistema, kuri pagal tam tikrus duomenis reguliuos jūsų namų klimatą. Ši sistema atsisžvelgs į duomenis gautus iš jutiklių, įrengtų lauke, ir duomenų, gautų iš metereologinių stočių, naudojant bevielį internetą. Jutikliai lauke skirti reguoliuoti vidaus apšvietimą pagal saulės padėtį, debesuotumą, kambario šviesos lygį galima nusistatyti patiems. Taip pat ši sistema reguliuos kambario drėgnumą pagal duomenis, gautus iš jutiklių lauke ir metereologinių stočių. Temperatūra kambaryje bus reguliuojama atsisžvelgiant į kritulius ir vėjo kryptį ir stiprumą.

Darbo tikslas: atlikti išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo atsiperkamumo analizę.

Dėl konkurencijos įmonės priverstos kovoti dėl vartotojų ir vietos rinkoje. Įmonių tikslas žinoti savo vartotojų poreikius ir juos tenkinti geriau nei konkurentai. Kiekvieno verslo pradžioje įmonė pasidaro rinkos analizę. Rinkos tyrimų tikslai yra rasti pagrindines įmonės produktų vartotojų grupes. Taip pat rasti pagrindinius vartotojų poreikius, rasti motyvus ir kriterijus, kodėl jie perka būtent konkrečias prekes. Analizuojant svarbu įvertinti konkurentus, jų stiprybes ir silpnybes. Svarbu atsižvelgti į savo įmonės parduodamų produktų paklausą, įvertinti galimus aplinkos pokyčius, apsvarstyti eksporto galimybes. Kadangi rinka nuolat kinta, svarbu analizuoti rinkoje parduodamas ir perkamas prekes, kad gautume informacijos apie pirkejus, žmones, kurie yra potencialūs produktų vartotojai, konkurentus, apie kitas parduodamas prekes, jų kainą ir kokybę. Rinkos dalyvių elgesys priklauso nuo aplinkybių ir sąlygų, todėl reikia įvertinti įmonės aplinką. Įmonės aplinką galima įvertinti dviem būdais. Pirmas tai kitų organizacijų pateikti duomenys, statistiniai, atliktos apklausos, analitiniai moslo įstaigų straispiai. Antras būdas tai pačios įmonės surinkti duomeys, apskaitos, apklausos, ekspermentinių stebėjimų rezultatai.

Keletas būdų, kaip renkama informacija, vienas iš jų tai atliekama apklausa, gali būti atlikta žodžiu ar raštu anketos pavidalu. Tokiu būdu sužinome tiesiogiai, kas, kada, ką perka. Kitas būdas kaip gauti informaciją tai atlikti ekspermentą. Eksperimentas gali patvirtinti arba paneikti tam tikras prielaidas, pavyzdžiui kainos ir paklausos ryšį. Taip pat galima nagrinėti statistinius duomenis. Analizei svarbu, kad statistika būtų oficiali, apie produktų pardavimą ir apie įmonių, regionų bendruosius rezultatus. Turint tam tikrų roiklių kaitą, nesunku įžvelgti tendencijas, numatyti artimiausių 2-3 metų perspektyvą.

  • Microsoft Word 106 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (5967 žodžiai)
  • Universitetas
  • Loreta
  • Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo atsiperkamumo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Išmaniosios namų klimato sistemos įdiegimo atsiperkamumo analizė. (2018 m. Gruodžio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/ismaniosios-namu-klimato-sistemos-idiegimo-atsiperkamumo-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 21 d. 00:59
×
Namų darbų pagalba 24/7