Išmaniųjų technologijų plėtros poveikis studijų aplinkai


Išmaniųjų technologijų plėtros poveikis studijų aplinkai. Anotacija. Įvadas. Straipsnio problema kaip išmaniosios technologijos pakeitė studijų aplinką? Darbo tikslas išsiaiškinti išmaniųjų technologijų plėtros poveikį studijų aplinkai. Darbo uždaviniai. Apibūdinti išmaniąją studijų aplinką ir išmaniąsias technologijas,. Analizuoti LAJM išmaniąją studijų aplinką,. Analizuoti LAJM studentų požiūrį į išmaniąją studijų aplinką. Tyrimo hipotezė išmaniosios technologijos padeda ir palengvina studijų procesą. Metodai mokslinės literatūros analizė, internetinių šaltinių analizė, anketavimas, sisteminimas, apibendrinimas. Lajm išmanioji studijų aplinka. Lajm studentų požiūrį į išmaniąją studijų aplinką. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Kai kurios bendrosios RFID problemos yra su skaitytuvu ir su žymėmis. Bibliotekos skaitytojo susidūrimas su klaida įvyksta, kai du ar daugiau skaitytuvų signalai persidengia (vienu metu yra žymimi). Žyma negali atsakyti į sinchronizuotas užklausas. Sistemos turi būti kruopščiai išdėstytos, kad būtų išvengta šios problemos. Žymos susidūrimas įvyksta, kai mažose vietose yra daugybė žymų. Bet kadangi skaitymo laikas yra labai greitas, pardavėjai pradėjo kurti sistemas, kurios užtikrina, kad žymos reaguotų vienu metu (Hush and Wood, 1998).

Išmanioji technologija – tai ne vien telefonas, kompiuteris ar interneto „blokelis“. Tai pagalba, kuri reikalinga studentui sužinoti apie savo studijų procesą, susisiekti su dėstytojais el. paštu, turėti priėjimą prie duomenų bazių, reikalingų įvairių rašto, kursinių ar bakalaurinių darbų rašymui. Kaip teigė

Vieni svarbiausių LAJM išmaniųjų akcentų yra bevielė interneto prieiga – eduroam, be kurios, manoma, nei viena aukštoji mokykla negyvuotų. Šį bevielį interneto prisijungimą turi visi studentai, dėstytojai bei kiti LAJM darbuotojai. Vis dėlto, internetas labai naudingas ieškant informacijos, ruošiant pateiktis ar rašant darbus. Taip pat, reikalingas, jog būtų studentai ir dėstytojai iš karto galėtų matyti paskaitų tvarkaraščio pasikeitimus ar laiškus su svarbia informacija.

LAJM yra 4 informacinių technologijų auditorijos. Kiekvienas asmuo jungdamasis prie kompiuterio, turi savo individualią paskyrą, prie kurios negali prisijungti joks kitas asmuo. Informacija, kuri išsaugota asmens paskyroje yra nematoma kitiems. Kompiuterių yra ir bibliotekoje.

Biblioteką galima taip pat įtraukti į išmaniąją aplinką. Įvairių aukštųjų bei miestų bibliotekose, norėdamas pasiimti knygą, pateikiamas pažymėjimas (studento, asmens tapatybės kortelės arba paprasta bibliotekos kortelė) bibliotekos darbuotojams, kuris nuskanuojamas kartu su knyga. Tačiau LAJM bibliotekoje yra savitarnos aparatas, gali pats pasiimti ir atiduoti knygas (šitoks principas veikia tik Klaipėdos apskrities viešojoje I. Simonaitytės bibliotekoje). Taip pat, bibliotekoje veikia du paieškos sistemos kompiuteriai, kurie leidžia prisijungti prie įvairių virtualių bibliotekų.

Daugelyje auditorijų yra įrengti televizoriai, kiek mažiau – interaktyvių lentų. Tai palengvina studijų procesą, kadangi visa medžiaga gali būti pateikiama ne vien žodžiu, bet ir vizualiai – skaidrės ar įvairi kita vaizdinė medžiaga.

Negalima pamiršti ir viso studijų proceso – kalendoriaus. Jei nebūtų paskaitų tvarkaraščių telefonuose, kompiuteriuose ar planetiniuose, nežinotume kas vyksta.

  • Microsoft Word 72 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2283 žodžiai)
  • Kolegija
  • Domantas
  • Išmaniųjų technologijų plėtros poveikis studijų aplinkai
    10 - 3 balsai (-ų)
Išmaniųjų technologijų plėtros poveikis studijų aplinkai. (2019 m. Vasario 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/ismaniuju-technologiju-pletros-poveikis-studiju-aplinkai.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 12 d. 00:48
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema