Išorinės ir vidinės aplinkos analizė


Vidines aplinkos veiksniai. Vidaus aplinkos analize. Išorine aplinkos analize. Isorine marketingo aplinka. Bikuvos vidinė aplinka. Imones isorines ir vidines aplinkos veiksniai. X imones vidine ir isorine aplinka. Isorine vidine aplinka analize. Imones vidines ir isorines aplinkos analize. Marketingo vidine ir išorine aplinka.

Įvadas. Įmonės aplinka ir jos įtaka veiklos rezultatams. Vidinė įmonės aplinka ir jos veiksniai. Išorinė įmonės aplinka ir jos veiksniai. Tiesioginio poveikio išorinė aplinka. Netiesioginio poveikio išorinė aplinka. Apie įmonė. Įmonės ssgg analizė. Išorinių veiksnių analizė. Vartotojai. Konkurentai. Tiekėjai. Žiniasklaida. Statybininkų apyvarta mažėjo. „bikuvoje“ didelis šildymo katilų pasirinkimas. Geografinė padėtis. Vidinių veiksnių analizė. Įmonės veiklos tikslai. Įmonės valdymo struktūra. Marketingo skyrius. Personalo politika. Įmonės padalinio darbo organizavimas. Bendrasis įmonės valdymas. Pav. Bendrojo įmonės valdymo schema. Personalo skatinimo priemonės. Materialinės personalo skatinimo priemonės. Moralinės personalo skatinimo priemonės. Taikomos kontrolės priemonės. Anketinė darbuotojų analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.

Taip sparčiai besikeičiančiame inovacijų bei technologijų pasaulyje kiekvienas vadovas norėdamas turėti pelningą įmonę privalo lanksčiai bei objektyviai reaguoti į organizaciją supančius aplinkos veiksnius .Aplinkos veiksniai yra visa kas supa įmonę tiek iš išorės tiek iš vidaus, nuo paprasto darbuotojo iki pirkėjo.

Darbo tyrimo objektas - UAB „ Bikuvos „ prekyba

Darbo tikslas – Išanalizuoti UAB „Bikuvos prekybą supančią vidinę bei išorinę aplinkas.

  • Microsoft Word 439 KB
  • 2012 m.
  • 25 puslapiai (5710 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laima
  • Išorinės ir vidinės aplinkos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Išorinės ir vidinės aplinkos analizė. (2012 m. Lapkričio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/isorines-ir-vidines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 17 d. 16:50
×