Italijos transporto sistema


Italija. Pest analizė. Politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė aplinka. Technologinė aplinka. Išvados. Šaltiniai.


Pagrindinis darbo tikslas – atlikti Italijos transporto sektoriaus PEST analizę.

Įstatymai, reguliuojantys Italijos transporto sektoriaus veiklą yra suderinti su Europos Sąjungos direktyvomis. Europos Sąjunga transporto sektoriaus veiklą reguliuoja pagal Europos Sąjungos Funkcionavimo Sutarties VI‐ąjį skyrių. Trys pagrindiniai standartiniai susitarimai reguliuoja prekių pervežimą tarp dviejų ES narių.

Bendruomenės leidimas. Šis leidimas yra išduodamas penkiems metams Europos Sąjungos krovinių vežėjui, kueirmam yra suteiktas leidimas vežti prekes tarptautiniais maršutais. Šis leidimas yra išduodamas pagal tos šalies, kuriuoje vežėjas yra registruotas, teisės aktus.

Vairuotojo liudijimas. Šis liudijimas yra išduodamas išduoda įsteigimo šalies narė. Vairuotojo leidimas gali būti išduotas tik tai įmonei, kuri turi bendruomenės leidimą ir kuri legaliai samdo vairuotojus.

Pažeidimai ir baudos. Šalys narės gali patikrinti, ar leidimo ir liudijimo išdavimo sąlygos yra įvykdytos. Gavus neigiamą atsakymą, minėti leidimai gali būti neišduodami arba nebepratęsiami. [5] [6]

Ganėtinai daug greitkelių Italijoje yra privatūs ir apmokestinti. AISCAT (Associazione Italiana Società Concessionarie Autostrade e Trafori) asociacija apjungia atskirus kelių koncesininkus ir siekia standartizuoti jų veiklą. Iš viso šiuo metu asociaciją sudaro 23 nariai, kuriems priklauso pagrindiniai Italijos greitkeliai. Kiekvienam koncesininkui priklauso skirtingo dydžio atkarpa, kuriai taikomas savininko priskirtas mokestis. Didžiausia atkarpa, kuri yra 3132 kilometrų ‐ Autostrade per l'Italia – priklauso organizacijai Atlantia. Mokesčių sistema važiuojant šiuo keliu yra tokia: nustatytas tarifas, kuris priklauso nuo transporto priemonės tipo bei kelio ypatybių, yra dauginamas iš nuvažiuoto kilometražo. Prie gautos sumos dar yra pridedamas PVM. Per dieną šiuo keliu pravažiuoja apie 2,5 milijono transporto priemonių, todėl šis kelias yra labai pelningas organizacijai Atlantia.[7]

Italijos ekonomikoje paslaugų sektorius sudaro beveik tris ketvirtadalius BVP, šis skaičius yra labai didelis lyginant su pramonės industrija, kuri sudaro apie 23,6% bendro BVP rodiklio, o žemės ūkis tik 2,2%. Verslo pasaulis yra sudarytas iš vidutinių bei mažų įmonių ir tik keletą didelių pramoninių grupių.

Po ekonominės krizės, Italijos ekonomikos ciklas 2015 metais parodė nedidelį, bet reikšmingą pagerėjimą: visų pirma, Italijos BVP pasižymėjo tam tikru augimu (~0,8%). Šie skaičiai rėmėsi į buitinių suvartojimo ir turimų pajamų įnašus. Taip pat žmonės nepaliovė investuoti nepaisant visuotinio konteksto silpnumo. Patobulintos prekybos sąlygų ir vidaus paklausos augimas skatino importo augimą (+6%), o eksportas ir toliau išliko stabiliu. Tokiu būdu Italija neprarado savo pozicijų tarp kitų Europos valstybių.

  • Microsoft Word 193 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2184 žodžiai)
  • Universitetas
  • Milvydas
  • Italijos transporto sistema
    10 - 2 balsai (-ų)
Italijos transporto sistema. (2018 m. Balandžio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/italijos-transporto-sistema.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 05:06
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema