Įvaizdis ir reputacija


Įvaizdis. ir reputacija. Turinis. Įvaizdis Organizacijos, korporacijos įvaizdis Teigiamo įvaizdžio nauda Reklama “Maxima”. Įvaizdis – tai žmonių ar jų grupių visuminis organizacijos suvokimas ir vertinimas. Organizacijos įvaizdis – tai interesų grupių suvokimas to. Prekių ženklų įvaizdis Korporacijos įvaizdis Produktų grupės įvaizdis Vartotojų įvaizdis. Teigiamas įvaizdis. Didina organizacijos populiarumą. Teigiamo įvaizdžio nauda. Verslo stabilumo garantija. Mažesnis jautrumas kainai. Stipresnė konkurencinė pozicija. Organizacijos įvaizdis priklauso nuo. Informacijos, kurią gauna kiekviena grupė. Kompanijos įvaizdis turi. Atitikti jos. Reklama. Reklama galima apibudinti kaip sąmoningą. Reklama spaudoje laikraščiai (tarptautiniai. „Maximos“ įvaizdžiui didelę reikšmę turi daug dalykų parduotuvės vieta. „ Hansabankas“. Įvaizdžio formavimas yra kasdienio darbo sudedamoji dalis. Korporacijos įvaizdis gali būti sukurtas, reputaciją reikia užsitarnauti! Reputacija – vieša nuomonė apie kieno nors savybes ir ypatybes. Šaltiniai.
  • MS PowerPoint 803 KB
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai (707 žodžiai)
  • Universitetas
  • Leila
  • Įvaizdis ir reputacija
    10 - 3 balsai (-ų)
Įvaizdis ir reputacija. (2014 m. Gegužės 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/ivaizdis-ir-reputacija.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 17:21
×