Įvedimo į rinką marketingo planas


Reziumė. Makroekonominė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė. Technologinė. Mikroekonominė aplinka. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai – partneriai. Swot analizė. Rinkos apibrėžimas. Rinkos potencialas. Rinkos talpumas. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Prekės apibūdinimas. Prekės savybės. Pakuotė. Prekės ženklas. Pozicionavimo strategija. Kaina. Pasirinktas kainų lygis. Kainodaros strategija. Paskirstymas. Paskirstymo strategija. Kanalų apibūdinimas. Rėmimas. Rėmimo strategija. Reklama. Ryšiai su visuomene. Literatūra. Priedai.

Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje kiekvienam iš mūsų kartais pritrūksta energijos, jėgų būtiniems darbams atlikti. Nuolatinis skubėjimas, stresas, patiriama įtampa, miego trūkumas sąlygoja tai, jog žmonės jaučiasi pavargę, išsekę. Tam, kad jaustumėmės gyvybingesni pradedame vartoti įvairius energijos teikiančius produktus tokius kaip kava, įvairūs energetiniai gaminiai etc. Tačiau šių produktų vartojimas sukelia tam tikrų nepatogumų: geriantys daug skysčių žmonės jaučiasi apsunkę, o vėliau jie negali netrukdomai dirbti, kadangi organizmui reikia pašalinti susikaupusius skysčius. Dar vienas nepatogumas yra tai, jog energetinių gėrimų skonis yra ne visiems priimtinas. Šios priežastys paskatino mus įvesti į rinką naują produktą – energetinę kramtomąją gumą „Max energy“. Tai unikalus gaminys, kadangi jo poveikis nei kiek nenusileidžia kitiems, kofeino ir taurino turintiems produktams ir išsprendžia jų sukeliamus nepatogumus.

  • Microsoft Word 83 KB
  • 2014 m.
  • 37 puslapiai (7186 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ricardas
  • Įvedimo į rinką marketingo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Įvedimo į rinką marketingo planas. (2014 m. Gegužės 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/ivedimo-i-rinka-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 02:13
×