Jaunimo lytiškumo ugdymas: iššūkiai ir perspektyvos socialinio darbo požiūriu


Jaunimo lytiškumo ugdymas iššūkiai ir perspektyvos socialinio darbo požiūriu.

Visuomenė, pedagogai, socialiniai darbuotojai dažnai painioja lytiškumo ugdymą ir lytinį švietimą. Todėl kyla grėsmė, kad socialinis darbuotojas tiesiog iš nežinojimo vietoje lytiškumo ugdymo pasirinks lytinį švietimą. Taigi kuo skiriasi šios dvi kategorijos ir su kokiais iššūkiais čia susiduria socialinis darbuotojas?

Jei tam tikra lytinio švietimo įgyvendinimo dalis priskiriama socialiam darbuotojui, sėkmė labai priklauso nuo konkretaus žmogaus, kaip jis sugeba pasakyti esminius dalykus, kiek jis yra kūrybiškas, prieinantis prie ugdytinio. Metodiniai nurodymai yra duoti, ko nereikėtų sakyti jaunuoliams ir kaip galima sakyti. Yra nurodyti pagrindiniai informacijos apie lytiškumą pateikimo principai, tokie kaip vaizduotės higiena (neužteršti vaizduotės dirginančio pobūdžio vaizdine ir žodine informacija), teigiama nuostata nėštumo atžvilgiu, t.y. jokiomis aplinkybėmis negalima vaikui teigti jog nėštumas yra nenorimas, neplanuotas ar dar kaip kitaip neigiamas, nes moteris yra nėščia ne abstrakčiu dalyku, o vaiku. Tad antrasis iššūkis – gebėjimas tinkamai perduoti informaciją.

  • Microsoft Word 7 KB
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (627 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sandra
  • Jaunimo lytiškumo ugdymas: iššūkiai ir perspektyvos socialinio darbo požiūriu
    9 - 1 balsai (-ų)
Jaunimo lytiškumo ugdymas: iššūkiai ir perspektyvos socialinio darbo požiūriu. (2015 m. Balandžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/jaunimo-lytiskumo-ugdymas-issukiai-ir-perspektyvos-socialinio-darbo-poziuriu.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 25 d. 11:04
×
144 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo