Jėgos ugdymas


Žmogaus valios pastangomis pasiektą raumenų susitraukimo (įsitempimo) jėgą lemiantys veiksniai. Jėgos lavinimo poveikis MS. 1. Didina kaulų kietumą, apsaugo kaulus nuo osteoporozės. Kodėl didėja raumenų jėga?. A Metabolinis. stimulas. . Hipertrofija,. hiperplazija. Kodėl didėja raumenų jėga?. B Hormoninis. stimulas. augimo hormonas,. testosteronas,. insulinas. Koks raumenų darbo rėžimas geriausias? Jėgą lavinantys pratimai sukelia. vėluojančio raumenų skausmo fenomeną kas tai? Raumenų “Struktūrinis” nuovargis. Fiziniai krūviai, aktyvinantys testosterono. sintezę. Jėga “Hipertrofinė”+ ŠKS. “Nervinės” jėgos ugdymas.
  • MS PowerPoint 2115 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 51 puslapis (1091 žodžiai)
  • Aurimusha
  • Jėgos ugdymas
    10 - 9 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Jėgos ugdymas. (2015 m. Gegužės 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/jegos-ugdymas.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 07 d. 06:50
Peržiūrėti darbą
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo