Jogos pratimai projektas


Įvadas. Jogos sąvoka. Jogos nauda. Jogos principai. Jogos pratimų kompleksas pradedantiesiems. Pratimų grupė. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – įgyti jogos mokslo žinių, labiausiai sietinų su jogos pratimais.

1. Atsistokite tiesiai ir nesivaržydami. Pilnai iškvėpkite pro nosį taip, kad plaučiai pasidarytų "tušti".

1. Atsistokite tiesiai. Lėtai pakelkite rankas į priekį prieš save, žiūrėkit į atgalias rankas.

3. Riši poza. Skaičiuokite iki 5, atlikdami kiekvieną judesį. Pakartokite pratimą 5 kartus į kiekvieną pusę. Pasistenkite pasilenkti šiek tiek žemiau, kai kartosite judesius. Nepamirškite pasukti galvos taip, kad galėtumėte matyti atgalinę ranką. Pratimas lavina lankstumą, formuoja gražias kūno linijas, grakščią ir taisyklingą laikyseną, treniruoja pusiausvyros jausmą.

2. Lėtai pasilenkite taip, kad dešinė ranka nusileistų ir iš vidinės pusės laikytų dešinės kojos blauzdą, žiūrėkite į kairę ranką. Nesulenkite kojų.

Pamažu priartinkite kojas prie galvos, kad keliai atsidurtų kuo arčiau krūtinės.

3. Atsargiai patempkite kelius žemyn, kuo arčiau grindų. Išlaikykite šią padėtį.

2. Rankų sujungimas už kojų. Maksimaliai pasilenkę, skaičiuokite iki 10. Pakartokite pratimą 5 kartus. Pratimas didina kojų raumenų ir sąnarių elastingumą, stuburo lankstumą.

4. Patempkite liemenį kuo arčiau kojų be stipraus įtempimo. Išlaikykite šią padėtį.

5. Sumažinkite įtempimą. 3 kartus pakartokite padėčių 4 ir 5 judesius. Labai lėtai išsitiesdami, sugrįžkite į pradinę padėtį.

3. Kojų lenkimas į šonus. Pozicijose 2 ir 4 skaičiuokite iki 10. 2 ir 4 pozicijose stenkitės, kad koja sudarytų tiesų kampą su liemeniu. Stebėkite, kad abu petys liktų ant grindų. Pratimas formuoja gražią talijos ir klubų liniją.

6. Rankų sujungimas už nugaros. Skaičiuokite iki 5, pasiekę reikiamą padėtį. Atlikite 5 judesius aukštyn ir 5 žemyn su skirtingomis rankų padėtimis. Šį pratimą galima atlikti arba sėdint, arba stovint. Jeigu jums nepavyksta sujungti rankų už nugaros, galite panaudoti audinio gabalą.

Glaustai ir aiškiai apibūdinau jogos sąvoką, kuri yra viena iš sveikos gyvensenos sričių, nagrinėjančių įvairius fizinius ir mentalinius pratimus. Aprašiau jogos naudą žmogui ir pristačiau pagrindinius jogos principus, iš kurių bene svarbiausias ir naudingiausias žmogui – jogos pratimai (asanos).

Išsamiai aptariau pagrindinius jogos pratimus pradedantiesiems. Visos pozos yra suskirstytos į 3 grupes. Kiekvieną dieną atliekami iš pradžių pirmos, toliau antros, ir po to trečios grupės pratimai. Pateikiamos ir pagrindinės taisyklės, kuriomis vadovaujantis pratimai atliekami lengvai ir taisyklingai. Kiekviena poza detaliai aprašyta bei iliustruota.

  • Microsoft Word 235 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2923 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sandra
  • Jogos pratimai projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Jogos pratimai projektas. (2016 m. Rugsėjo 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/jogos-pratimai-projektas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 17 d. 04:32
×