Judesių mokymo metodikos analizė


Rose 1996 Zelaznik. Schmidt and Lee 1999 Schmidt and Wrisberg. Pagrindiniai judesių mokymo principai. Mokymas be priežiūrėjimo. Mokymasis su paskatinimu. Mokymasis vadovaujant. . Mokymasis be priežiūrėjimo. . Mokymasis su paskatinimu arba nubaudimu. Judesių mokymosi fazės. Motorinių įgūdžių mokymo metodai. Progresyvus dalinio mokymo metodas.


Dalinis metodas (angl. part-metohod of learning): judesių mokymas dalimis, vėliau jas apjungiant į visumą. Manoma, kad visas judesys gali būti suskirstytas į atskiras dalis, kurių kiekvienos išmokimas garantuoja sėkmingą visą judesio atlikimą. Deja, pasirodo, kad labai retai gerai išmokus atlikti atskirai kiekvieną dalį, sėkmingai yra atliekamas visas judesys: visas judesys yra žymiau daugiau nei jo dalių paprasta suma.

Dalies-visumos (ang. part-whole metohod of learning) – tai mokymas nuo atskirų dalių link visumos.

Progresyvus dalinio mokymo metodas (angl. progresive part metohod): judesių dalių mokymas, vis įtraukiant naujas dalis į prieš tai išmoktų dalių kombinaciją.

Pakartojimo metodas (angl. repetitive method): tai progresyvaus dalinio mokymo metodo modifikacija, kai "įtraukiama" nauja dalis tik tada, kada išmokstama ankstesnė kombinacija (dalis) (ją daug kartų kartojant).

Visuminis metodas (angl. whole method): viso judesio mokymo metodas (paprastai tas metodas taikomas, mokant nesudėtingų judesių).

Visumos-dalies mokymo metodas (angl. whole-part method): pirmiausia mokomas visas judesys, o tik vėliau - jo dalys.

  • Microsoft Word 41 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (720 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dainius
  • Judesių mokymo metodikos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Judesių mokymo metodikos analizė. (2017 m. Lapkričio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/judesiu-mokymo-metodikos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 22 d. 10:33
×