Kaina ir jos reikšmė



Kainos samprata ir reiksme. Kainos samprata. Kainu samprata ir reiksme. Referatu kainos. Kainos samprata ir reikšmė skaidres. Kainas reikšmė. Referato kainos. Asortimento ir kainų sampratos. Referato kaina. Kaina samprata.
Įvadas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymas. Prekių asortimentas. Kliento pritraukimas. Išvados. Literatūra. Istoriškai kaina visada buvo pagrindinis faktorius, lemiantis pirkėjo pasirinkimą. Šis teiginys iki šiol yra teisingas, kalbant apie skurdžias neturtingų šalių gyventojų grupes. Bet pastaraisiais dešimtmečiais pirkėjų pasirinkimą kur kas stipriau ėmė veikti kiti faktoriai, tokie kaip realizacijos skatinimas, prekes paskirstymo organizavimas ir paslaugos klientams. Asortimento formavimas taip pat padeda sužadinti vartotojų paklausą. Aplankius parduotuvę ir išvydus sumaniai pristatomas prekes gali kilti noras dar ką nors įsigyti papildomai. Taip pat įmonė stengdamasi išlaikyti senus ir pritraukti naujus klientus savo veikloje naudoja patrauklius pardavimo skatinimo būdus. Tikslas: išanalizuoti prekių kainų ir asortimento įtaką pirkėjo apsisprendimui pirkti.
Kaina ir jos reikšmė. (2010 m. Kovo 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/kaina-ir-jos-reiksme.html Peržiūrėta 2021 m. Vasario 25 d. 06:57