Kaišiadorių rajono susiekimo sistema


Kelio į karjerą eismo intensyvumas. Automobilių kelių laidumas pagal esamus parametrus. Teorinis kelio laidumas. Praktinis kelio laidumas. Automobilių kelių, einančių per gyvenvietę, laidumas. Poilsio aikštelių projektavimas. Ilgalaikio poilsio aikštelės projektavimas. Trumpalaikio poilsio aikštelės projektavimas. Kursinio darbo išvados. Literatūros sąrašas.


Antrasis maršrutas – riba su Darsunkiškis- Kruonis- Žiežmariai – Kaišiadorys (31,25 km ilgio).

III. KROVINIŲ IR KELEIVIŲ VEŽIMO APIMČIŲ BEI TRANSPORTO DARBO SKAIČIAVIMAS

n – pervežimų dienų skaičius metuose: n = 320- magistraliniams keliams; n = 260 - krašto ir rajoniniams keliams.

Išvados: Išanalizavus maršrutus ir atlikus skaičiavimus Kaišiadorių rajono maršrutuose, daroma išvada, kad daugiausiai krovinių pervežama maršrutu „Žiemžariai-Kaišiadorys“, ir daugiausiai keleivių pervežama maršrutu “Žiemžariai-Kaišiadorys “.

Išvados: Išanalizavus maršrutus ir atlikus skaičiavimusKaišiadorių rajono maršrutuose, daroma išvada, kad didžiausia transporto rida atliekama maršrutu „ Riba su Darsunkiškis- Kruonis- Žiežmariai-Kaišiadorys “.

Per sezoną gamykla pagamina 220000 t produkcijos. Gamykla gamina 56% viršutinio ir 44% apatinio asfaltbetonio sluoksnio. Perskaičiavusi tonomis gaunu 123200 t viršutinio ir 96800 t apatinio asfaltbetonio sluoksnio.

Gamykloje per parą atitinkamai yra pagaminama 220000/152=1447 t asfaltbetonio, iš jų 810 t viršutinio ir 637t apatinio asfaltbetonio sluoksnio.

Skaldai vežti naudosiu savivarčius, kurių keliamoji galia 25 t, smėliui savivarčius, kurių keliamoji galia 20 t, bitumui - Spec. Transporto priemone, kurių keliamoji galia 10 t, mineraliniams milteliams – Spec. Transporto priemone, kurių keliamoji galia – 20 t.

Pagamintą produkciją išvežame sunkvežimiais, kurių keliamoji galia 15 t. Pagamintai produkcijai išvežti reikės 1447/15= 97sunkvežimių.

NAB = 2·(atvež. + išvež.) NAB = 2·(127 + 125) = 504 aut./parą.

Pagal eismo intensyvumą nustatau, jog kelias į asfaltbetonio mišinių gamyklą yra V kategorijos rajoninis kelias. [1.]

Sunkvežimių skaičius reikalingas iš karjero išvežti smėlį yra 1200,64/15 = 81 vnt.

Pagal eismo intensyvumą nustatau, jog kelias į smėlio karjerą yra V kategorijos rajoninis kelias. [1.]

Skaičiuojamas teorinis ir faktinis kelio ruožo su didžiausiu eismo intensyvumu rajone laidumas.

Automobilių kelių pralaidumą skaičiuoju 1,96 – 11-18 km ruožui (Riba su Darsunkiškis-Kruonis), 1803 keliui, kuris yra rajoninis kelias.

L – kelio ilgis, tenkantis vienam automobiliui, m, apskaičiuojamas pagal formulę 5.3;

β13 – koeficientas, įvertinantis kuro kolonėlių, poilsio ir stovėjimo aikštelių išsidėstymą važiuojamosios dalies atžvilgiu; (0,80)

čia: L g – kelio ruožo, einan čio per gyvenvietę, ilgis, km (0,3 km ≤ L g ≤ 2,75 km);

l – atstumas nuo kelio važiuojamosios dalies briaunos iki (gyvenvietės) užstatymo linijos, m (5 m ≤ l ≤ 25 m);

K1 - koeficientas, įvertinantis pėsčiųjų eismą perėjose – jo vertės imamos iš 4-jo priedo (0,8);

K2 - koeficientas, įvertinantis automobilių stovėjimo aikštelės įtaką prie aptarnavimo (paslaugų) punkto (įmonės) – jo vertės imamos iš 4-jo priedo (0,8);

K3 – koeficientas, įvertinantis kreivės plane (jeigu kelias per gyvenvietę nutiestas kreive) įtak ą – jo vertės imamos iš 4-jo priedo (0,86).

Išvados: Kaip matome teorinis kelio laidumas yra 3 kartus didesnis nei praktinis, tokiu atveju, kai praktinis laidumas yra mažesnis nei teorinis, reikia daryti kelio rekonstrukciją (didinti projektinį greitį, rekonstruoti sankryžas, platinti kelią ir pan.).

  • Microsoft Word 3367 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (3425 žodžiai)
  • Universitetas
  • Patricija
  • Kaišiadorių rajono susiekimo sistema
    10 - 1 balsai (-ų)
Kaišiadorių rajono susiekimo sistema. (2019 m. Gegužės 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/kaisiadoriu-rajono-susiekimo-sistema.html Peržiūrėta 2019 m. Gegužės 22 d. 21:52
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!