Kalbėjimo klasėje kokybė: mokytojo ir mokinių kalbėjimas


Seminaras Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka mokymo si veiklos organizavimas ir apibendrinimas. Teorinės ir praktinės užduotys. Užduotis. Ugdymo tikslų taksonomijų taikymas lietuvių kalbos ir literatūros pamokose. Pamokos stebėjimas ir mokymo si kokybės analizė ir vertinimas Pamokos tema sakmių kūrimas. Kalbėjimo pamokoje kokybė. Aktyvus mokymasis. Žemesniųjų ir aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas.


Išanalizuokite teorinę medžiagą apie Bloomo ir SOLO taksonomijas ir pateikite argumentus, kodėl mokytojui svarbu gebėti remtis šiomis taksonomijomis, planuojant ir organizuojant pamokas.

1 pavyzdys.Pasirengimas rašymo veiklai: pavyzdžio nagrinėjimas 6 kl. Mokytoja Raimonda Kisielienė.Pamokos planas ir fragmento vaizdo įrašas:

2 pavyzdys.K. Paterson knygos „Smarkuolė Gilė Hopkins“ skyriaus „Paukšt“ ištraukos atidusis skaitymas 6 kl. Mokytoja Ingrida Visockienė.Pamokos planas ir fragmento vaizdo įrašas:

Pamokoje kalba ir mokiniai, ir mokytoja, tačiau mokytoja kalba daugiau.Mokytoja pasako pamokos uždavinį bei, išdalinusi pamokos medžiagą – dviejų skirtingų sakmių tekstus – mokytoja pateikia mokiniams sakmių analizės klausimus. Mokiniaiatsakinėja, mokytoja juos dažnai papildo.

Mokytoja nurodo, kas turi kalbėti, mokiniai kelia rankas, norėdami dalyvauti pokalbyje, kadangi mokytoja visada mini konkrečių mokinių, kurie turi, atsakinėti, vardus. Mokytoja inicijuoja temas ir potemes, neskatina mokinių pasiūlyti kitų potemių. mokinių atsakymai trumpi, neišplėtoti. Tai rodo mokytojos dominavimas pokalbyje, ji leidžia mokiniams pasakyti tik kelias frazes, o po mokinio atsakymo neprašo pačio mokinio pakomentuoti savo atsakymo, o pati jį plačiau pakomentuoja. Mokytoja pateikia žinomo atsakymo klausimus, į kuriuos gali būti tik vienas teisingas atsakymas. Mokytojas klausia labai tikslių klausimų: sakmių vietos, laiko, veikėjų apibūdinimo. Šiems klausimams tinkamas tik vienas atsakymas, šių klausimų niekaip negalima interpretuoti.

  • Microsoft Word 25 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (821 žodžiai)
  • Mokykla
  • Gabrielė
  • Kalbėjimo klasėje kokybė: mokytojo ir mokinių kalbėjimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kalbėjimo klasėje kokybė: mokytojo ir mokinių kalbėjimas. (2017 m. Gruodžio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/kalbejimo-klaseje-kokybe-mokytojo-ir-mokiniu-kalbejimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 23 d. 20:13
×