Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?


Pranešimo problema pedagogo profesijos kompetencijų plėtotojimas. Svarbiausia pedagoginio poveikio priemonė. Meilė – svarbiausia pedagoginio poveikio priemonė humanistinėje ugdymo paradigmoje. Dvasinė brandos svarba. Dvasinė branda, būtent ji yra profesinės veiklos pamatas. Pedagonio darbo sunkumai. Pedagogo veikimo mechanizmai. Pedagogo asmenybės vaidmuo ugdymo procese. Brandžiausios asmenybės kriterijai. Išvados. Literatūra. Nurodomas šaltinis, iš kurio pranešimas rengtas (literatūra). Dėkoju už Jūsų dėmesį! .

Pranešimo problema: pedagogo profesijos kompetencijų plėtotojimas. Darbo tikslas: Siekiant sukurti prielaidas pedagogo profesijos kompetencijų sėkmingai plėtotei, ugdyti gebėjimą dirbti su mokslinės literatūros tekstais. Darbo uždaviniai: Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje? Pedagogo dvasinės brandos svarba. E. Martišauskienės požiūris į pedagoginio darbo sunkumus – kas juos sudaro? Pedagoginio veikimo per pedagoginę sąveiką aspektai.Pedagogo asmenybės vaidmuo.

Dvasinė branda, būtent ji yra profesinės veiklos pamatas. Pedagogo profesijos sunkumai ir grožis kyla iš to paties šaltinio – dvasinės žmogaus prigimties.

  • MS PowerPoint 79 KB
  • 2016 m.
  • 9 puslapiai (256 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mesi
  • Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kans laikoma svarbiausia pedagoginio poveikio priemone humanistinėje ugdymo paradigmoje?. (2015 m. Balandžio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/kans-laikoma-svarbiausia-pedagoginio-poveikio-priemone-humanistineje-ugdymo-paradigmoje.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 17 d. 16:46
×
41 mokytojas prisijungę laukia tavo klausimo