Kauno valstybinio muzikinio teatro marketingo analizė


Marketingo analizė. Kauno valstybinio muzikinio teatro atvejis. Šokis / baletas. Spektakliai vaikams.

Marketingo analizė yra svarbi kiekvienos įstaigos dalis. Tai yra neatsiejama ir kultūros organizacijų dalis. Kultūros įstaigų pristatomas produktas yra išskirtinis tuo, jog tai yra ne pirmos būtinybės prekė. Taip pat tai sritis, kuria domisi tik dalis visuomenės. Lietuvoje yra nemažai kultūros įstaigų, ypatingai dideliuose šalis miestuose, tokiuose kaip Vilnius ar Kaunas. Todėl nepaisant vartotojų stygiaus, egzistuoja ir šių įstaigų konkurencija. Reikia mokėti išsiskirti, sudominti vartotoją, įsiklausyti į vartotojų poreikius. Visos šios ir kitos sąlygos reikalauja marketingo analizės, kuri padėtų organizacijai pasiekti kaip įmanoma geresnių rezultatų.

  • Microsoft Word 4476 KB
  • 2015 m.
  • 24 puslapiai (4453 žodžiai)
  • Marija
  • Kauno valstybinio muzikinio teatro marketingo analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kauno valstybinio muzikinio teatro marketingo analizė. (2015 m. Gegužės 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/kauno-valstybinio-muzikinio-teatro-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 07 d. 07:22
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo