Kavinės verslo plėtra - verslo planas


Įvadas. Verslo plano aprašymo šaltinių apžvalga. Kavinės „Po liepa“ marketingo planas. Įmonės vizija, tikslai ir galimybės.


Taigi, norint išsiaiškinti, ar įmonė gali būti sėkminga ir gerai vykdyti savo veiklą, bus keliami ir vykdomi šie uždaviniai:

IĮ „Po liepa“ – maitinimo įstaiga, kuri gali patenkinti daugelio vartotojų poreikius. Visgi sudarant verslo planą, reikia atlikti rinkos segmentavimą (į vartotoją orientuotą filosofiją). Kitaip tariant, būtina analizuoti vartotojų skirtumus ir po to sugrupuoti juos taip, kad gautos grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinių elgesio ypatybių, ekonominių duomenų ar kitų kriterijų, kurie palengvintų pažinti esamus ir potencialius vartotojus.

Rinkos segmentavimui taikomi šie kriterijai: geografinis, demografinis, psichografinis, pirkėjų elgesys, pirkimo motyvai ir t. t. Segmentavimas pagal geografinį kriterijų remiasi rinkos suskaidymu į geografinius vienetus. Kavinė „Po liepa“ bus netoli Klaipėdos, Lietuvoje, trečiame pagal dydį mieste. Čia gyvena apie 150 tūkst. žmonių, tad gyventojų čia pakankamai, kad būtų garantuotas paslaugos pardavimas. O kur dar rajoninių miestelių gyventojai, kiti miestai iš šio Lietuvos region, kurį vyks į Klaipėdą, Palangą ir pan.

Segmentavimas pagal demografinį kriterijų remiasi rinkos skaidymu pagal įvairius demografinius požymius: lytį, amžių, šeimos dydį, užimtumą, išsilavinimą, pajamų dydį, priklausomybę socialinei grupei ir t. t. Vartotojai, kurie naudotųsi mūsų paslaugomis, aprėptų visas amžiaus grupes – nuo vaikų iki senjorų. Lytinis kriterijus yra svarbus segmentuojant daugelį prekių ir paslaugų, tokių kaip kosmetika, tačiau mūsų atveju tai nėra svarbu – maitinimo paslaugos reikalingos tiek vyrams, tiek moterims. Na o vartotojai pagal pajamas gali būti skirstomi į mažų, vidutinių ir didelių pajamų. Mūsų įmonė orientuota į vidutines ir dideles pajamas gaunančius žmones.

Taip pat ir su tiksline auditorija. Kavinę lankytų įvairaus išsilavinimo žmonės. Vasaros metu tikimasi daugiau šventinių užsakymų, nes tuo metu dažniausiai planuojamos įvairios šventės, tokios kaip krikštynos, vestuvės ir pan. Šaltuoju sezonu taip pat bus priimami užsakymai klientų gimtadienių ar kitokių svarbių progų šventimui (salės nuoma, aptarnavimas).

Kiekvienas klientas tikisi geriausio aptarnavimo ir skaniausio maisto. Kavinės „Po liepa“ pagrindinis siekis ir moto – klientų norų, jų skonių tenkinimas, jaukus interjeras, gamtos apsuptyje, ir malonus aptarnavimas.

Kadangi ši kavinė bus už Klaipėdos miesto, itin didelis dėmesys skiriamas interjerui, aplinkai, lauko aspektams, kuo ir tikimasi labiausiai pritraukti klientus. Klaipėdos mieste kavinių yra tikrai nemažai. Artimiausia konkurentė – už 6 km. Tai stiprūs konkurentai, tačiau mano planuojamoje vietoje kavinė yra taip pat reikalinga, čia trūksta maitinimo paslaugas teikiančių įmonių. Žinoma, pabrėžtinas ir palankios vietos išnaudojimo aspektas.

Sudarant verslo planą, susiduriame su marketingo rinkiniu, kurio pagrindiniai elementai yra:

Kad įmonė išliktų konkurencinga, svarbu visada gerai tenkinti vartotojų poreikius (geras aptarnavimas), taip pat svarbu gerinti pačios įmonės vidaus procesus (gamybos planavimas, tinkama apskaita, jos tobulinimas). Stengsiuosi pateikti tokias gaminio ir paslaugos savybes, kurios galėtų patenkinti esamus ir numatomus klientų poreikius. O tai bus galima pasiekti remiantis maitinimo įmonių produkcijos kokybės formule, kurią sudaro: KOKYBĖ = tinkamos žaliavos maistui + receptų laikymasis + higienos reikalavimų laikymasis + tinkamas aptarnavimas.

  • Microsoft Word 37 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3740 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Gintarė
  • Kavinės verslo plėtra - verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Kavinės verslo plėtra - verslo planas . (2018 m. Kovo 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/kavines-verslo-pletra-verslo-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 20 d. 04:06
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema