Keleivių vežimas (2)


Keleivių vežimas logistikos referatas Įvadas. Lokomotyvai ir savaeigiai sąstatai. Lokomotyvų pirminės jėgainės klasifikacija. Keleivių vežimų organizavimas. Vežimų klasifikacija. Keleivių vežimo dokumentai. Išvados. Literatūros ir informacinių šaltinių sąrašas. Priedai.


Lokomotyvai – tai galinga transporto traukos mašina vagonams arba jų sąstatams geležinkelio bėgiais vežti. Pagal darbo pobūdį lokomotyvai skirstomi į prekinius ir keleivinius. Prekiniai lokomotyvai skirti didelių tonų sąstatus traukti o keleiviniai lokomotyvai skirti traukti gerokai lengvesniems sąstatams, bet dideliu greičiu.

Pagal darbo pobūdį lokomotyvai skirstomi į prekinius (1pav) ir keleivinius (2pav). Prekinių lokomotyvų traukos jėga turi būti tokia, kad jie galėtų traukti 3000 – 6000 tonų masės sąstatus. Keleiviniai lokomotyvai skirti traukti gerokai lengvesniems sąstatams, bet dideliu greičiu.

Elektrifikuotose linijose variklinių vagonų riedmenys sudaryti iš elektrinių vagonų, prijungtų prie elektrinio traukinio; neelektrifikuotomis geležinkelio linijomis važinėja dyzeliai traukiniai. Varikliniai vagonai ne tik traukia prikabinamųjų vagonų sąstatą, bet naudojami ir keleiviams vežti. Tuo jie skiriasi nuo lokomotyvų.

Traukos jėga, priverčianti judėti vagoną, atsiranda dėl lokomotyvo arba variklinio vagono ratų sąveikos su bėgiais, perduodant variklio sukimo momentą aširačiams.

Elektrovežiai arba šilumvežiai su traukos elektros varikliais gali turėti tiek individualią, tiek grupinę pavarą. Esant individualiai pavarai, kiekvienas varomasis aširatis su savo traukos varikliu sujungiamas krumpline pavara.

  • Microsoft Word 760 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1045 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aliona
  • Keleivių vežimas (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Keleivių vežimas (2). (2017 m. Lapkričio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 13 d. 06:01
×