Keleivių vežimo organizavimas maršrutu Latvija - Lietuva - Rusija


Keleivių vežimo organizavimas maršrutu Latvija - Lietuva - Rusija. Anotacija. Įvadas. Aprašomoji dalis. Verslo kelionės organizavimo aprašymas. Transporto priemonės aprašymas. Maršruto aprašymas vykdant užsakomąjį reisą. Laikas maršruta. Vairuotojų darbo ir poilsio planas. Reiso laikas. Kelionės dokumentai. Vairuotojų darbo užmokestis. Kuro ir tepalų sąnaudos. Kitos išlaidos. Išlaidos draudimui Idr. Planuojamos užsakomojo reiso pajamos ir kaina. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas. Priedai.


Keleivių laikas kelionėje ( lėktuvu 2 valandas, autobusu 12 valandų 52 minutes). Bendras laikas 14 valandų 52 minučių. Keleiviai iš Rusijos išvyko 2016 kovo 26 dieną 4:30 rytę ir į Berlyną atvyko 2016-03-26 23:58 nakties.

Darbo (tyrimo) tikslas. Apskaičiuoti pasirinktos transporto įmonės nustatyto užsakomojo reiso ekonominius bei finansinius rodiklius.

1. Taikant SSGG analizės metodą parinkti geriausią susisiekimo būdą verslo kelionei nuo taško A iki B.

Kelionė organizuojama kompanijos „Y“ esančios užsienio valstybėje Latvijoje užsakymu. Kelionė darbo tikslas: konferencija. Organizatorius turistinė kompanija „X“ (Lietuvoje), kurios darbo grupėje yra asmenys atsakingi už transporto organizavimą.

Latvija, Ryga – B) Lietuva, Vilnius – C) Rusija, Kaliningradas.

keleiviai vyksta iš punkto A (Latvijos, Rygos) į punktą B (Lietuva, Vilnius).;

keleiviai iš punkto B į punktą C (Rusija, Kaliningradas) gabenami užsakomojo reiso autobusu;

autobusas iš punkto C (Rusija, Kaliningradas) grįžta be keleivių į punktą D (Vilniaus autobusų stotis (Sodų g. 22)).

Mano reguliaraus reiso maršrutas yra Latvija (Ryga) – Lietuva (Vilnius). Galimybės važiuoti iš Rygos į Vilnių yra dviem transporto rūšimis: Oro transportu, kelių transportu.

1. Kelionė oro transportu – Abu miestai (Ryga ir Vilnius) turi oro uostus ir skrydžiai tarp šių miestų yra vykdomi be persėdimų kiekviena diena.

2. Kelionė autobusu - Tarp Rygos ir Vilniaus kelionės autobusu yra vykdomos kiekvieną dieną ir tiesioginės (be persėdimų).

3. Geležinkelio transportas - Iš Rygos (Latvija) į Vilnių (Lietuva) galimybės nuvykti traukiniu - nėra.

4. Jūrų transportas - Tarp Rygos (Latvija) ir Klaipėdos (Lietuva) (vėliau būtu važiuojama iš Klaipėdos į Vilnių autobusu) jūrų uostų kelionės laivu nėra vykdomos, todėl galimybės nuvykti jūrų transportu – nėra.

Didesnis oro slėgis gali paveikti sveikata , nėra sustojimų galimybių

Dėl pasikeitusių oro sąlygų gali tekti keisti kryptį ir atvykimo vietą

1. Oro transportas - jauniausia ir sparčiausiai besivystanti transporto šaka. Tai nulemia šių dienų reikalavimai nuskraidinti keleivius, bagažą ir krovinius keletą tūkstančių kilometrų sugaištant tam vos kelias valandas. Dabar jau neįmanoma įsivaizduoti mūsų gyvenimo be aviacijos. Oro transportas plačiai naudojamas civilinėje aviacijoje pvz.: keleivių, krovinių, pašto pervežimui. Medicinoje: ligonių, medicinos specialistų, vaistų pervežimai. Karinėje aviacijoje: greitas karinės technikos ir karių perdislokavimas. Oro transporto privalumai: didelis pervežimų greitis, kelio sutrumpėjimas, mažesnė priklausomybė nuo geografinių sąlygų, greita oro transporto linijų organizacija, lengvas prisitaikymas prie staigaus pervežimų apimčių pokyčio, lengvas įpakavimas ir palyginti didesnis saugumas pervežant brangius mažų gabaritų krovinius, pervežimų išlaidos oro transporte yra didesnės skrendant nedideliais nuotoliais ir visiškai priimtinos, kai skrydžiai vykdomi kelių ar net keliolikos tūkstančių kilometrų atstumu. Oro transporto trūkumai: ribojimai pervežant didesnių gabaritų ir svorio krovinius orlaiviais, skraidančiais nustatytais reisais, išliekanti reisų užlaikymų tikimybė dėl techninių priežasčių ar netinkamų skrydžiams meteorologinių sąlygų, dideli tarifai, kurie yra nekonkurentabilūs skraidant nedideliais atstumais ir teritorijoje, kur puikiai išvystytos kitos transporto rūšys, ir visiškai priimtini, kai skrydžiai vykdomi keleto ar keliolikos tūkstančių kilometrų atstumu, renkantis transporto rūšį atsižvelgiama ne tik į vežimo išlaidas, bet ir į pristatymo terminus, nuo kurių priklauso galimi nuostoliai dėl nerealizuotų susitarimų. Šis faktorius dažnai lemiamas pasirenkant oro transportą.

  • Microsoft Word 245 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (5101 žodžiai)
  • Kolegija
  • Labas
  • Keleivių vežimo organizavimas maršrutu Latvija - Lietuva - Rusija
    10 - 1 balsai (-ų)
Keleivių vežimo organizavimas maršrutu Latvija - Lietuva - Rusija. (2018 m. Sausio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-organizavimas-marsrutu-latvija-lietuva-rusija.html Peržiūrėta 2018 m. Rugpjūčio 14 d. 17:19
×