Keleivių vežimo technologinio proceso projektavimas Vilniaus mieste


Įvadas. Bendroji dali. Bendros žinios apie įmonę. Įmonės keleivių gabenimo rodikliai. Reguliaraus maršruto atidarymo įstatyminė tvarka. Įmonės nagrinėjamų maršrutų darbo rodikliai. Tiriamoji dalis. Keleivių maršrutų tinklas. Analizuojamo maršruto pristatymas. Keleivių srautų tyrimo metodai. Keleivių srautų korespondencijos maršrutams piko metu. Keleivių vežimo paslaugų kiekybiniai rodikliai. Keleivių srautų netolygumo įvertinimas. Bilietų sistemos taikymas nagrinėjamame maršrute. Miesto transporto tarifai ir jų taikymas. Technologinė dalis. Techninių - eksploatacinių rodiklių duomenys. Organizacinė dalis. Vairuotojų skaičiaus nustatymas. Darbo ir poilsio režimo organizavimas vairuotojams. Eismo darbo grafikų ir tvarkaraščių sudarymas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai. Priedai.


Darbo tikslas – suprojektuoti keleivių vežimo technologinį procesą pasirinktu maršrutu, taikant teorines, bei praktines žinias.

Darbuotojų skaičius – šiuo metu VVT dirba 2027 (apdraustieji) darbuotojai.

Keleivių vežimas autobusais nustatytais maršrutais: nuo 1 iki 116. Keleivių vežimas pagal užsakymus. Mano pasirinktas ir aprašomas autobusas – Nr. 19

Pagal šią statistiką galime pastebėti, kad autobusai kur kas dažniau pradėjo važiuoti tuo pačiu maršrutu, kadangi rida per metus gerokai padidėjo.

4. Eismo intervalas piko metu ( Ip) – 1h 20 min

5 .Transporto priemonių skaičius maršrutuose (Am) – 2 transporto priemonės

6. Laikas paskyroje (Tp) -darbo dienomis – nuo 5h 19min ryto iki 23h 51min vakaro. Poilsio dienomis – nuo 6h 10min iki 23h 21min vakaro.

7.Maršruto darbo pradžios – pabaigos laikas (val.) – (5h 19min iki 23h 51min)

10. Pervežtų per parą keleivių skaičius, nagrinėjamame maršrute (Qp) – 8 358 keleivių.

lr - maršruto ilgis, km (nuo pradinės iki galutinės stotelės)

Keleivių srautų tyrimai pagal apimtį į atrankinius ir visuotinius. Atrankiniai tyrimai atliekami viename ar keliuose maršrutuose, kai visuomeninio transporto priemonės nepakankamai panaudojamos arba kai jos perpildytos. Praktika rodo, kad 24 – 25% troleibusų ir 45 – 50% autobusų gaunamas pakankamas statistinis tikslumas. Kuo daugiau transporto priemonių kursuoja maršrutu ir kuo mažesnis kursavimo intervalas, tuo mažesnis jų procentas gali būti tiriamas. Svarbu, kad į tyrimus pakliūtų transporto priemonės, kursuojančios piko valandomis.

Sudarant autobusų eismo tvarkaraščius yra tikslinga įvertinti keleivių srautų svyravimus pagal paros valandas, maršruto ilgį, savaitės dienas, mėnesius. Keleivių srautų svyravimas pagal paros valandas vertinamas valandinio netolygumo koeficientu (Kh):

Qvid – vidutinis keleivių, važiavusių tuo pačiu maršrutu valandos bėgyje, skaičius (imti vieno reiso duomenis), kel.

Krypties netolygumo koeficientas įvertina keleivių srautą, vykstantį priešingomis maršruto kryptimis tuo pačiu laiku. Miesto maršrutams būtina paskaičiuoti krypties netolygumo koeficientą piko laikotarpiui:

Keleivių svyravimo diagrama savaitės dienomis taip pat turi būti pateikta brėžinyje. Galima įvertinti sezoninį srautų svyravimą ir pateikti keleivių srautus mėnesiais ar savaitėmis diagramoje.

Miestuose plačiausiai taikomi šie tarifų tipai: maršrutiniai, laikiniai, zoniniai ir laikiniai – zoniniai. Vilniuje taikomas maršrutinis tarifo tipas .Maršrutiniai tarifai nepriklauso nuo kelionės ilgio. Keleivis sumoką fiksuotą mokestį už važiavimą vienu maršrutu ir gali važiuoti transporto priemonę, bet kokį reikiamą maršruto atstumą. Pavyzdžiui šiuo metu Vilniuje tarifo kainą 1 Eur.

Vairuotojų skaičius nustatomas dalinant sumą būtinojo vairuotojų darbo laiko linijoje (įskaitant paruošiamąjį – baigiamąjį laiką) ir dalyvavimo techniniame aptarnavime valandų skaičių iš vieno vairuotojo metinio darbo laiko fondo (VDLF). Kartu numatoma, kad vairuotojų darbo laiko linijoje skačius atitinka automobilio darbo linijoje valandų skaičių (AV).

Šiame paveikslėlyje pavaizduotas 19 maršruto autobuso grafikas. Iš autobuso grafiko galima pastebėti, kad autobuso vairuotojas be pietų pertraukos dirba nuo 5 valandos ryto iki 24 valandos vakaro.

  • Microsoft Word 609 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (3557 žodžiai)
  • Kolegija
  • Erika
  • Keleivių vežimo technologinio proceso projektavimas Vilniaus mieste
    10 - 2 balsai (-ų)
Keleivių vežimo technologinio proceso projektavimas Vilniaus mieste. (2019 m. Vasario 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-technologinio-proceso-projektavimas-vilniaus-mieste.html Peržiūrėta 2019 m. Balandžio 25 d. 09:38
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!