Kelio ir čiurnos stabilumo pratimai


Kelio stabilumo gerinimo pratimai. Kelio tiesimas. Pasistiebimai Pasistiebimai. Pritūpimai prie sienos. Čiurnos stabilumo gerinimo pratimai Rankšluosčio suėmimas. Pasistiebimai ant pirštų. Pirštų pakėlimas. Pėdos lenkimas tiesimas. Pėdos inversija eversija.


3 kartus po 10 kiekviena koja. Keisti kojas.3 kartus po 10 kiekviena koja. Keisti kojas.

Stebėk, kaip juda kelis. Negali būti krypimų į šalis.Stebėk, kaip juda kelis. Negali būti krypimų į šalis.

3kartus po 3 kiekviena pėda.Atsistoti ant rankšluosčio viena koja. Stengtis kuo mažiau atkelti pėdą.Pirštų ir pėdos arkos pagalba (pado) stengtis kuo daugiaurankšluosčio sutraukti po padu. Kulno neatkelti.

  • Kūno kultūra Referatas
  • Microsoft Word 692 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (340 žodžiai)
  • Tomas
  • Kelio ir čiurnos stabilumo pratimai
    10 - 7 balsai (-ų)
Kelio ir čiurnos stabilumo pratimai. (2016 m. Balandžio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/kelio-ir-ciurnos-stabilumo-pratimai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 18:45
×