Kelionių agentūros išskirtinumas Tyrimas


Santrauka darbo apibūdinimas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Teorinė dalis antreprenerystė. Socio ekonominiai kriterijai. Sūrioji pamoka " Druskininkuose. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Darbo aktualumas, ši tema yra labai aktuali visiems žmonėms, šios temos uždavinys pritraukti kuo daugiau žmonių į šią organizaciją. Šios organizacijos sėkmingas darbas leidžia pasiūlyti paslaugų įvairovę visiems: individualiems ir verslo klientams.

Darbo problema, įkurti tokia organizaciją, kuri žavėtų bei stebintų aplinkinius nėra taip paprasta ir lengva, tai reikalauja didelių lėšų.

Darbo tikslas, įrodyti žmonėms, kad tai viena iš geriausių organizacijų, kuri teikia klientams geriausias paslaugas ir sąlygas.

Darbo objektas, nagrinėjamos verslo įdėjos iš kurių išrenkama pati inovatiškiausia plėstis naujam verslui.

Įspūdinga kelionė - žmonėms bus siūloma pagal jų norus, poreikius, bei galimybes, suorganizuoti įvairių pobūdžių kelionę, ekskursiją arba edukaciją. Šią organizaciją galima laikyti inovatyvia todėl, kad atvykstamojo ir vietinio turizmo kelionių organizatorius Lietuvoje „Įspudinga kelionė“ iš savo konkurentų išsiskirs tuom, kad siūlys pačias naujausias sudarytas ekskursijas, bei edukacijas, kurių dar niekas Lietuvoje nepasiūlys. Kainos už mūsų suteikiamas paslaugas bus labai mažos, kadangi naudosimės ištekliais priimtiniausiomis kainomis. Rinkoje ši įdėja turbūt ne pirma ir nepaskutinė, tokią įdėją ne vienas žmogus bandė įgyvendinti, tačiau, manau, kad tai mums nebus didelė kliūtis įsivažiuoti į rinką. Kurdami tokį platų kelionių organizatorių, stengsimės veikti ir kaip verslas-verslui ir kaip verslas-vartotojui. Stengsimės, kad kiti panašūs verslai susidomėtų mumis ir siektų pavyzdžio iš mūsų, steigsime kitų organizacijų komandų susibūrimus pas mus, kurių metu kiti pasisemtų daug naudingos informacijos, pradėtų bendradarbiauti su mumis. Teiksime paslaugas, kurios mus ves tik į pliusą. Verslas – vartotojui, juk būtent ši organizaciją ir teiks visas paslaugas, norus, vartotojų poreikiams tenkinti. Pasitikėjimas savimi, mūsų organizaciją ves į priekį, tik užtikrinti mes galėsime viską aukštos kokybės siūlyti klientams.

Geografiniai kriterijai: regionas – Kaunas. miesto dydis – 157km2 gyventojų tankumas – 1907žm/km2 klimatas – vidutinis

Demografiniai kriterijai: lytis – Vyras. amžius – 30m. šeimos dydis – žmona. šeimos gyvenimo ciklo etapas – darbas. pajamų dydis – 2500€/mėn darbo pobūdis – darbas su klientais, konsultacija. išsilavinimas – aukštasis. religija – katalikas.

Psichografiniai kriterijai: socialinė klasė – gyvenimo būdas – asmenybė –

Geografiniai kriterijai: Kaunas. (regionas)157km2 (miesto dydis)1907žm/km2 (gyventojų tankumas)Vidutinis (klimatas)Demografiniai kriterijai:Vyras. (lytis)32. (amžius)Žmona ir du vaikai (3m, 5m). (šeimos dydis)Vaikų auginimas. (šeimos gyvenimo ciklo etapas)3250€/mėn. (pajamų dydis)Darbas su klientais reklamos agentūroje. (darbo pobūdis)Aukštasis. (išsilavinimas)Katalikas. (religija)

Minkšti patalai – būtent tai ko reikia jūsų namams. Mes norime susikurti tam, kad jūs galėtumėte ramiai mėgautis jaukiais namais. Gaminsime patalynę, antklodes, pagalves,  antčiužinius, čiužinėlius vaikams ir kūdikiams, skandinaviško tipo miegamojo lovas. Ypatingą dėmesį skiriame kokybei, gamybos procesams, nuolat atnaujinsime techninę ir gamybinę įrangą, kruopščiai atrenksime medžiagų ir žaliavų tiekėjus. Todėl įmonės gaminami  produktai bus vertinami dėl aukštos kokybės ir ilgaamžiškumo.  Reaguosime į rinkos pokyčius ir klientų skonį, plėsime savo gaminamų produktų asortimentą, taip užsitikrinsime savo, kaip patikimo gamintojo vardą. Konkuruosime su kitomis įmonėmis ir visiškai nebijosime, nes viską darysime vardan savo klientų. Nesvarbu, kad rinkoje tokio pobūdžio įmonių gana aug, tačiau niekada niekas netrugdo būti geriausiais. Kviesime klientus ir džiuginsime juos savo pasiūlymais, bei darysime užsakymus pagal jų norus, išmatavimus ir kt.

  • Microsoft Word 279 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2670 žodžiai)
  • Kolegija
  • Darius
  • Kelionių agentūros išskirtinumas Tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kelionių agentūros išskirtinumas Tyrimas . (2018 m. Sausio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agenturos-isskirtinumas-tyrimas.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 26 d. 02:50
×