Kelionių sektorius


Įvadas. Kelionių sektoriaus analizė. Kelionių organizacijų įmonių bei darbuotojų skaičius. Kelionių organizatorių paslaugų naudojimas. Apklausa. Turizmo rūšis. Kelionės aktualumas. Kelionės pobūdis. Kelionių dažnumas. Kelionių agentūrų paslaugų naudojimas. Lėšų skyrimas kelionei. Kelionėje esančių narių skaičius. Kelionės trukmė. Mėgstamiausias metų laikas kelionei. Atsakiusiųjų amžiaus grupė ir lytis. Respondentų pajamos. Konkurentų analizė. Interviu. Tikslas. Įmonės misija, vizija bei vertybės. Įmonės istorija. Pagrindiniai rinkos konkurentai. Motyvavimo sistemos darbuotojams. Įmonės klientais. Naujų klientų paieškos būdai. Svarbiausias įmonės įvertinimas. Darbo valandos. Teikiamos paslaugos. Sėkmingiausi projektai. Naudojamos programos. Internetinių svetainių palyginimas. Literatūra.


Kelionių sektorius yra visų mėgstamas, kiekvienas asmuo jas renkasi atskirai. Vieni mėgsta šiltuosius kraštus, kiti mėgsta keliauti Lietuvoje, tai yra kiekvieno individualius pasirinkimas.

Naudojantis statistikos departamento duomenimis ištirti kiek šiame sektoriuje dirba įmonių, bei kiek darbuotojų.

Atlikti apklausą, kuri parodytų, kas svarbiausia šiuolaikinėje visuomenėje renkantis kelionę.

Mūsų tikslas – papasakoti apie kelionių sektorių, pasinaudojant statistikos departamento turima informacija. Taip pat įvardinti kiek šiame sektoriuje dirba žmonių, kokie yra atvykimo bei išvykimo rodikliai ir nustatyti kokie yra pagrindiniai šios rinkos dalyviai.

Būtent turistų dėka kelionių organizatoriai laikosi rinkoje. Statiskikos departamentas pateikia rodiklius nurodančius kiek turistų yra pasinaudoję kelionių agentūrų ir kelionių organizatorių paslaugomis.

Tamsiai pilkose eilutėse yra vaizduojami turistų rodikliai, kurie išvykstant iš Lietuvos pasinaudojo kelionių agentūrų ar kelionių organizatorių paslaugomis. 2016 m. išvykstant iš Lietuvos buvo pasinaudoję 265,3 turistai, ir yra matoma, kad kasmet rodikliai ženkliai didėja ir 2019 m. pasiekė 470,7 turistų. Galima teigti, kad išvykstant iš Lietuvos ir populiaru naudotis šiomis paslaugomis.

Galima teigti, kad didžiausią pelną atneša turistai, kurie vykstant į Lietuvą naudojasi kelionių organizaotrų paslaugomis, nes rodikliai yra ženkliai didesni, bei stabilesni.

Atlikome apklausą, kurios tikslas - išsiaiškinti kelionių sektoriaus ypatumus. Surinkome 23 korespondentų atsakymus ir juos išanalizavome, padarėme tyrimą.

Teiravomės, kokią turizmo rūšį renkasi dažniausiai. Gauti atsakymai parodė, jog didžioji dauguma žmonių renkasi išvykstamąjį turizmą (78,3 proc.). Žmonių atsakymai pateikiami paveiksle.

Kelionės pasirinkimo prioritetai gali būti labai įvairūs. Apklausoje siekėme išsiaiškinti, kas sudaro didžąją dalį žmonių atsakymų. Pateikėme šešis pasirinkimo variantus, tarp kurių nebuvo didelio išsiskyrimo. Leidome rinktis tarp: kainos, kelionės pobūdį, geografinę padėtį, sezoną, kelionių agentūros pasiūlymus, bei kito varianto mygtuko (niekas nepasirinko). Didžiausia dalis žmonių keliones renkasi atsižvelgdami į kainą (32,1 proc.), mažiausiai apklaustieji pasirinko kelionių agentūros pasiūlymus (11,3 proc.). Gauti rezultatai pateikiami paveiksle.

Atsižvelgdami į skirtingus kelionės pasirinkimus, išskyrėme ir kelis kelionių pobūdžius. Šio klausimo gautais rezultatais nenustebome, mat daugiau nei pusė (52,2 proc.) apklaustųjų teigia, jog pirmenybę teikia poilsinėmis kelionėmis. Tačiau tarp apklaustųjų nepasitaikė nei vieno, kuris keliones rinktųsi orientuotas į verslą bei sveikatingumo keliones. Informacija pateikiama paveiksle.

Kadangi siekiame išsiaiškinti keliavimo ypatumus, yra labai svarbu žinoti kaip dažnai žmonės keliauja. 69,6 procentai atsakiusiųjų keliauja 1-2 kartus per metus, o nekeliaujančių žmonių tarp mūsų korespondentų nepasitaikė. Informacija pateikiama paveiksle.

Analizuodamos kelionių sektorių sužinojome kiek Lietuvoje dirba darbuotojų susijusių su kelionės sfera. Į šiuos skaičius buvo įtraukti darbuotojai dirbantys oro uostuose, kelionių agentūrose. Iškilo klausimas, ar Lietuvoje gyvenantys žmonės renkasi jau iš anksto agentūrų suplanuotas keliones ar kelionių planavimą pasirenka įvykdyti patys. Iš gautų rezultatų galime matyti, jog besirenkantys išlaiko balansą – ryškaus skirtumo nepastebėjome iš rezultato. Rezultatai pateikiami paveiksle.

  • Microsoft Word 246 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (2792 žodžiai)
  • Kolegija
  • Rugilė
  • Kelionių sektorius
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kelionių sektorius. (2021 m. Gegužės 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/kelioniu-sektorius.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 10 d. 08:54
×
41 mokytojas prisijungę laukia tavo klausimo