KFC prekės ženklo marketingo analizė


Kfc prekės ženklo analizė. Marketingo priemonės. Tv. Seo. Virusinė rinkodara. Soc. Tinklai. Naudoja Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube. Diferenciacija. Naudojant frazę „Finger lickin‘ good“. Vartojimo proga/ produkto kilmė/ asmenybė. Pozicionavimas. Nauda. Emocinis pardavimo aspektas/ siejimas su vartotojais/ vartojimo progos. Psichologinio poveikio metodai. Įtaiga. Lokalizavimas. Australijos kfc puslapis. Kinijos kfc puslapis. Lietuvos kfc puslapis. Kinijos kfc reklamos. Rėmimo komplekso elementai. Pardavimų skatinimas. Reklama. Pranešimai spaudai. Sponsorystė. Integruotos komunikacijos strategija. Kad išliktų žinomi, primintų. Vartotojų segmentavimas. Pagrindinės rinkos. Geografinis kriterijus. Vartotojai gyvena. Demografinis kriterijus. Amžius iš esmės visi (nuo jauno iki senoLojalumo kriterijus. The Colonel‘s Club – lojalumo programa su įvairiais prizais, akcijomis, nuolaidomis. Marketingo komplekso analizė. Produktas. Paskirstymas. Naudoją tiesioginį paskirstymą. Priminimas daug reklamų, primenančių apie „Finger-licking good“ KFC produktus. Rėmimas. Skatinimas įvairios nuolaidos, pasiūlymai, akcijos „Pirk ir laimėk“. Informavimas. Marketingo mikroaplinka. Pagrindiniai partneriai – Pepsi ir maisto tiekėjai (Koch Foods. Marketingo makroaplinka. Didžiausią įtaką makroaplinkai turi socialinė-kultūrinė aplinka dabar gyvūnų teisių aktyvistų metas (jau kurį laiką.Rekomendacijos. Reklamomis kurti įvaizdį kaip restorano, siekiančio gaminti sveiką maistą.

  • MS PowerPoint 25407 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (531 žodžiai)
  • Universitetas
  • Deividas
  • KFC prekės ženklo marketingo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
KFC prekės ženklo marketingo analizė. (2020 m. Gegužės 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/kfc-prekes-zenklo-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 07 d. 05:05
×
125 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo