Kiekybinio tyrimo pagrindai


Apibrėžkite ir pagrįskite, kokia bus tyrimo imtis, atliekant marketingo tyrimą, kai tikimybinė ar ne. Išvardinkite tikimybinės (atsitiktinės) ir netikimybinės atrankos privalumus ir trūkumus. Situacijoms parinkite, kokia tai atranka ir pagrįskite, kodėl. Imties dydis gali būti nustatytas pagal P. Pranulio ir Dikčiaus formulę.


Išvardinkite tikimybinės (atsitiktinės) ir netikimybinės atrankos privalumus ir trūkumus. Privalumai tikimybinės: paprasta atlikti, trukumas maža grupė.

Netikimybinės privalumas: patogu pasiekti, pigu, didelės imtys. Trūkumas: nėra tiksli.

atliekamas marketingo tyrimas Prancūzijoje, siekiant išsiaiškinti įmonės N darbuotojų kondensuoto pieno vartojimo įpročius. tikimybinė, paprasta sisteminė

Imties dydis gali būti nustatytas pagal P. Pranulio ir V. Dikčiaus formulę:

n = z 2p (1 − p) ÷ e 2

p – visumos proporcija, kuri atitinka dominančias savybes (šiuo atveju 0,5, nes paklaida 95%)

Apskaičiuokite, kiek respondentų reiktų apklausti, kai pasirinkta populiacija – visi Lietuvos gyventojai, kurių, remiantis Statistikos departamento duomenimis, yra: 2.812.713 nuolatinių gyventojų. Norima pasiekti 95 proc. patikimumą ir gauti 9 proc. paklaidą.

Žemiau pateikta tema ir jos tyrimo metodika. Tekste raskite klaidas ir jas ištaisykite.

Tyrimo tikslas: ištirti ar pasirinktose socialiniuose tinkluose egzistuoja kūrybiškumą skatinančios priemonės.

  • Microsoft Word 28 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (577 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jogilė
  • Kiekybinio tyrimo pagrindai
    10 - 3 balsai (-ų)
Kiekybinio tyrimo pagrindai. (2019 m. Sausio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/kiekybinio-tyrimo-pagrindai.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 17 d. 16:52
×