Klaipėdos Marijos Montessori mokyklos – darželio veikla


Klaipėdos Marijos Montessori mokyklos – darželio veikla. Refleksija. Klaipėdos Marijos Montessori mokykla – darželis. Kokiomis priemonėmis ugdoma pažinimo kompetencija? Kuo pasižymi ugdomąja aplinka M. Montessori mokykloje – darželyje? Kitokia negu tipiniam darželyje. Išvada. Kodėl įdomu, ko sužinojau? Ką ir kaip panaudosiu būdama mokytoja?


Grupėse nėra žaislų, todėl kad vaikai neturėtų beprasmės veiklos, o kad jie visada turėtų galimybę ugdytis.

Grupėse veiklos yra pastoviai atnaujinamos, pedagogai vis semiasi idėjų, kaip sukurti veiklas įdomias ir naudingas vaikams.

4. Kuo pasižymi ugdomąja aplinka M.

Panaudosiu M. Montessori ugdymo būdus. Darysiu vaikams veiklas, tokias kad būtų įdomios, vis atnaujinsiu jas.

Nebuvau girdėjusi apie M. Montessori ugdymo metodą, Todėl jis mane labai nustebino. Ateityje norėčiau dirbti pagal šį metodą.

  • Microsoft Word 11 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (207 žodžiai)
  • Kolegija
  • Laura
  • Klaipėdos Marijos Montessori mokyklos – darželio veikla
    10 - 1 balsai (-ų)
Klaipėdos Marijos Montessori mokyklos – darželio veikla. (2019 m. Lapkričio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/klaipedos-marijos-montessori-mokyklos-darzelio-veikla.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 07 d. 01:21
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!