Klaipėdos miesto turistinių išteklių analizė informacinių technologijų komunikacijoje


Lentelių sąrašas. Santrauka. Įvadas. Tyrimo metodikos apžvalga. Turizmo samprata. Turizmo ištekliai. Gamtiniai turizmo ištekliai. Informacinių technologijų samprata. Klasifikacija. Informacinių technologijų galimybės turizmo versle. Praktinė dalis. Klaipėdos Kultūriniai ištekliai. Klaipėdos miesto gamtiniai ištekliai. Interviu analizė. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šio darbo ojektas – Klaipėdos miesto turistiniai ištekliai informacinių technologijų komunikacijoje. Temos problematika – ar informacija apie Klaipėdos miesto turistinius išteklius yra tinkamai pateikiama ir apdorota informacinių technologijų komunikacijoje? Šiame darbe norint išanalizuoti Klaipėdos miesto turistinius išteklius informacinių technologijų komunikacijoje, atlikau interviu. Buvo sukurti 11 klausimų bei apklausti turizmo informacijos centro ir I.Simonaitytės darbuotojai.

Po tyrimo išanalizavus rezultatus yra aišku, kad svarbiausi turistiniai ištekliai yra visa senamiesčio atmosfera, teatro aikštė bei jūra. Su turistinių išteklių informacijos platinimu užsiima: turizmo informacijos centras, Klaipėdos miesto savivaldybė, facebook turizmo puslapiai, internetiniai puslapiai, jie itin skatina ir kviečia turistus į Klaipėdą.

Atlikus tyrimą išsiaiškinta, kad ne visi turistiniai ištekliai yra komunikuojami per informacines technologijas. Svarbiausios išvados ir pasiūlymai būtų: reikėtų didesnio valdžios įsitraukimo į turistinių išteklių pateikimą turistams, nes šiuo metu labai mažai kas užsiima su turistinių išteklių pateikimu ir savo mieste, o taip pat ir turistams. Taip pat daugiau nebereikėtų mobiliųjų programėlių, tačiau reikėtų gerinti esamas, tokias kaip: „Klaipėdos šventės“, „Žaliapėdis“, „Klaipėda heritage guide“ ir t.t

Panašus tyrimas kurį atliksiu darbo metu buvo atliktas 2004 metais, kuomet buvo pradedama rinkti informacija apie turizmo išteklius, jų prieinamumą, suteikiama informacija.

Temos problematika: Ar informacija apie Klaipėdos miesto turistinius išteklius yra tinkamai pateikiama ir apdorota informacinių technologijų komunikacijoje?

Tyrimo tikslas: Išanalizuoti Klaipėdos miesto turistinius išteklius informacinių technologijų komunikacijoje.

Aprašyti informacinių technologijų sampratą, klasifikaciją, turizmo verslo galimybes informacinėse technologijose.

Atlikti ir išanalizuoti interviu apie Klaipėdos miesto turistinius išteklius ir jų komunikaciją per informacines technologijas.

Laikui bėgant turizmas vis labiau auga, yra vienas iš labiausiai augančių sričių ekonomikoje. Jis populiarus visame pasaulyje, žmonės keliauja, domisi įvairiais objektais, tad yra svarbu apsibrėžti turizmo sampratą.

Pasak autorių Beleženčio ir Žuromskaitės sakoma, kad žodžio turizmas kilmė yra diskutuotina. Vieni jį kildina iš lotynų kalbos žodžio tornare , šis žodis reiškia kuomet žmogus keliauja iš vienos vietos į kitą sugrįžtant. Tačiau taip pat žodis turizmas yra kildinamas iš prancūzų kalbos tour, šis žodis reiškia kelionę arba ekskursiją. Kita autorė J. Stulpinaitė knygoje “Turizmo pagrindai:samprata, sistema, sandara” teigia, kad turizmas siejamas su asmens poilsiu. Taip pat teigia, kad turizmas tai ne tik poilsiavimas, tačiau jis taip pat nuolat keičiasi, o dabar turizmo formos pereina ir į darbo laiką. Turizmas siejamas su žmogaus poilsiu ir laisvalaikiu. Aiškinamąjame turizmo terminų žodyne rašoma, kad laisvalaikis – laisvas laikas nuo darbo, kelionės į darbą ir atgal, o taip pat ir fiziologinių poreikių tenkinimo ir buitinių rūpeščių laikas, kuris yra skirtas asmenybės saviraiškai bei interesams. Kuo daugiau žmogus laisvalaikio turi, tuo labiau skatinama ieškoti įvairesnių jo leidimo formų. Todėl šiais laikais yra kuriama vis daugiau patrauklesnių turizmo paslaugų, sugalvojama naujų, patrauklių objektų aplankyti. J. Stulpinaitė teigia, kad ilgainiui turizmas imtas vertinti ne tik kaip poilsiavimas už įprastos gyvenamosios aplinkos ribų, teigiama, kad šiuolaikinis turizmas yra kompleksiškas, o tam tikros jo formos pereina ir į darbo laiką. Turizmo specialistams yra labai svarbu aprašyti, nupasakoti įvairius turizmo reiškinius, o taip pat tinkamai suformuoti turizmo sampratą. Tinkamai suformulavus turizmo sampratą ir ją išaiškinus galima lengviau suprasti kas yra turizmas.

  • Microsoft Word 77 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (7400 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ieva
  • Klaipėdos miesto turistinių išteklių analizė informacinių technologijų komunikacijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Klaipėdos miesto turistinių išteklių analizė informacinių technologijų komunikacijoje. (2017 m. Lapkričio 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/klaipedos-miesto-turistiniu-istekliu-analize-informaciniu-technologiju-komunikacijoje.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 21 d. 13:08
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo