Klientų aptarnavimas


Klientu aptarnavimas referatas. Klientų aptarnavimo organizavimas. Klientų aptarnavimas kursinis darbas. Klientu aptarnavimo standartai ir programos referatas. Gyvybinis kliento ciklas. Klientai referatas. Referatas apie klientus. Klientu aptarnavimas referato ivadas. Klientu aptarnavimo kokybes tyrimas. Skrajute kokybinis tyrimas.

Įvadas. Lojalumo kūrimas ir palaikymas. Empiriniai kliento lojalumo tyrimai. „lojalių” pirkėjų ir klientų svarba. Kliento lojalumo matavimas. Lojalių klientų išlaikymo programos kūrimo etapai. Lojalumo laiptai. Klientas visam gyvenimui. Klientas – visko centras. Kaip įsigyti klientą. Kaip išlaikyti klientą. Gyvybinis kliento ciklas. Kliento vaidmuo. Partnerių skatinimas. Sąveikos mechanizmas rinkos kontekste. Pasitikėjimas. Santykių sąlygojami aktyvai ir įsipareigojimai. Išvados. Literatūros sąrašas.
  • Microsoft Word 45 KB
  • 2012 m.
  • 23 puslapiai (6476 žodžiai)
  • Universitetas
  • Klientų aptarnavimas
    9 - 1 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimas. (2011 m. Birželio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 21 d. 01:23
×