Klientų aptarnavimo politikos gerinimas


Klientų aptarnavimo politikos gerinimas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Klientų aptarnavimo komponentai. Su sandoriu susiję logistinio aptarnavimo elementai skirstomi į tris kategorijas. Klientų aptarnavimo politika. Tinkama kliento aptarnavimo politika. Pakopų planas. Nustatyti santykinę kiekvieno aptarnavimo elemento svarbą. Nustatyti gamybinės įmonės konkurencingumą, esant dabartiniam aptarnavimo lygiui. Nustatyti skirtingus reikalavimus paslaugoms, teikiamoms atskiriems segmentams. Sukurti ypatingą (savitą) klientų aptarnavimo paketą. Nustatyti stebėjimo ir kontrolės procedūras. Apibendrintas šešių pakopų planas. Ketvirtas žingsnis – įvertinkite žinias. Penktas žingsnis – neužmikite ant laurų. Slapto kliento tyrimas. Išvados.


Darbo tikslas - išanalizuoti klientų aptarnavimo politikos gerinimą. Darbo uždaviniai: Išsiaiškinti, kas yra klientų aptarnavimo politika Kokia yra jos reikšmė Klientų aptarnavimo politikos gerinimo galimybės.

Vienas iš pagrindinių įmonės tikslų yra klientų poreikių patenkinimas, kurį gali lemti ne tik paslaugų asortimentas, bet ir klientų aptarnavimo ypatumai. .

Tai priešsandorinio elemento dalis: nusakanti įmonės aptarnavimo standartus informuojanti klientus apie įmonės klientų aptarnavimo politiką.

Turi būti kuriama, remiantis atpažintais kliento poreikiais ir kad atitiktų visą marketingo strategiją bei skatintų ilgalaikes sutartis. Turi būti parinktos tinkamos logistikos veiklos, siekiant užtikrinti reikiamo lygio paslaugų teikimą (klientų aptarnavimą). Nustatant atitinkamo segmento ar atskiro vartotojo aptarnavimo politiką, svarbu žinoti būtinus jo poreikius ir keliamus reikalavimus.

Taikomas nustatyti būtinus klientų poreikius, kuriant klientų aptarnavimo politiką, kuri sukuria ir išlaiko atitinkamą klientų paslaugos (aptarnavimo ) lygį.

Nustatyti gamybinės įmonės konkurencingumą, esant dabartiniam aptarnavimo lygiui.

Tyrimo paruošimas Tyrimas Tyrimo duomenų analizė Spragų analizė Įdiegimas Vertinimas.

Nustatyti pagrindinius aptarnavimo elementus bei rinkos segmentus. Nustatyti santykinę kiekvieno bendravimo elemento svarbą Identifikuoti gamybos įmonės konkurencingumą, esant dabartiniam aptarnavimo lygiui Nustatyti skirtingus reikalavimus paslaugoms, teikiamoms skirtingiems segmentams Sukurti savitus klientų aptarnavimo standar- tus (paslaugų paketus) Nustatyti priežiūros ir kontrolės procesus.

Įmonė, siekianti gerinti klientų aptarnavimo politiką, gali naudoti 5 žingsnių programą.

  • MS PowerPoint 304 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (617 žodžiai)
  • Kolegija
  • Eimantas
  • Klientų aptarnavimo politikos gerinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo politikos gerinimas. (2017 m. Spalio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-politikos-gerinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 11:25
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo