Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.


Įvadas. Rekreacijos ir turizmo paslaugas teikiančios organizacijos. Klientų aptarnavimo reikalavimai ir paslaugų kokybės standartai turizmo ir rekreacijos įstaigose. Klientų elgsenos, poreikių, motyvų įtaka turizmo ir rekreacijos aptarnavimo paslaugoms. Turizmo ir rekreacijos paslaugų sektoriaus personalo darbo kokybės įtaka aptarnavimo kokybei. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.

Tikslas – Išanalizuoti klientų aptarnavimo ypatumus turizmo ir rekreacijos organizacijose bei pateikti pastabas ir pasiūlymus.

Uždaviniai:

1.Įstaigų teikiančių rekreacijos ir turizmo aptarnavimo paslaugas apžvalga.

2.Apžvelgti klientų aptarnavimui keliamus reikalavimus turizmo ir rekreacijos įstaigose.

3.Įvertinti klientų elgsenos, poreikių, motyvų įtaką turizmo ir rekreacijos teikiamų paslaugų aptarnavimui.

4.Įvertinti darbuotoju teikiančiu rekreacijos ir turizmo paslaugas įtaka klientų aptarnavimo kokybei.

5.Pateikti pastabas ir pasiūlymus apie klientų aptarnavimą TR organizacijose.

  • Turizmas Referatas
  • Microsoft Word 58 KB
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (7632 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jolanta
  • Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.
    10 - 4 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.. (2014 m. Balandžio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-ypatumai-turizmo-ir-rekreacijos-organizacijose.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 21:32
×