Klientų asmenybės poreikių patenkinimo etapai


Klientų asmenybės poreikių tenkinimo etapai. Kliento pasitenkinimas. Netinkamo klientų aptarnavimo kaina. Pretenzijos. Aiškinkimės nepasitenkinimo priežastis. Kaip išvengti konflikto. Netinkamo klientų aptarnavimo kaina.

Klientas- žmogus su savo individualiais norais, emocijomis kuris kreipiasi į produkto/ paslaugos tiekėją turėdamas tam tikrų poreikių- įsigyti prekę ar paslaugą, pasikonsultuoti.

Kliento asmenybinių poreikių tenkinimą sudaro šie etapai:

•Savigarbos puoselėjimas:

otai parodymas klientams, kad jie yra svarbūs ir reikšmingi kaip asmenybės;

otai kalba su klientu jo paties lygyje, vengiant negatyvių pastabų;

otai įgalina klientus geriau galvoti apie save.

oSavigarbos stiprinimo pavyzdžiu gali būti kliento pagyrimas už geras idėjas arba tinkamą daikto priežiūrą, pasitikėjimo parodymas dėl sugebėjimo orientuotis situacijoje arba padėka už papildomas pastangas

  • Psichologija Referatas
  • Microsoft Word 46 KB
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (1880 žodžiai)
  • Ilona
  • Klientų asmenybės poreikių patenkinimo etapai
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų asmenybės poreikių patenkinimo etapai. (2014 m. Liepos 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-asmenybes-poreikiu-patenkinimo-etapai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 20:02
×