Klientų logistinis aptarnavimas Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas


Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas. Klientų logistinis aptarnavimas. Klientų logistinio aptarnavimo sistemos formavimas. Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas. Sutrumpėjusio produkto gyvavimo ciklo įtaka. Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas.


Klientų aptarnavimas -  papildoma funkcija ar veikla, kurią atlieka įmonės, bendradarbiaujamos tarpusavyje. Klientų aptarnavimo standartai – vienoda ir funkcionali produkto prieinamumo, užsakymo vykdymo laiko, paskirstymo sistemos lankstumo, informacijos ir garantijų priemonių visuma, taikoma aptarnaujant klientus.

Taikomi ir kuriami įmonių klientų aptarnavimo standartai: Paslaugos ar produkto prieinamumas Užsakymo priėmimo būdai Užsakymo atlikimo laikas Informacijos prieinamumas Garantijos Atsiskaitymo būdai.

Klientų aptarnavimo lygis nusako logistinės sistemos efektyvumą. Klientų aptarnavimo lygis turi tiesioginę įtaką įmonės pajėgumui konkuruoti rinkoje, jos logistinėms išlaidoms, įmonės veiklos pelningumui. Tam tikras klientų aptarnavimo lygis ir aptarnavimo politika turi būti neatskiriamas bet kokios logistinės sistemos kūrimo ir taikymo dalis.  .

Klientų aptarnavimo elementų visuma išskaidoma į šias grupes: Priešsandoriniai elementai (įmonės bendros politikos programos) Įmonės veiklos apibūdinimas, organizacinės struktūros detalizavimas, darbuotojų kompetencija, efektyvus užsakymų priėmimas, užsakymo atlikimo laikas, sistemos lankstumas.

Sandorio elementai Supažindinimas su įranga, produkcija, prieinamumas, patogumas, patikimumas, skubumas, produkto pakeičiamumas, sistemos tikslumas, informacijos pateikimas klientui Posandoriniai elementai Produkcijos priežiūra ir remontas, atsarginių dalių tiekimas, produkcijos stebėjimas, klientų pretenzijos, laikinas produkto pakeitimas kitu.

Klientų aptarnavimo ypatumas yra tai, jog vartotojas, kam skirtas aptarnavimas, yra ne tik tikslas, bet ir klientų aptarnavimo sistemos dalis. Klientą reikia vertinti kaip specifinį struktūrinį elementą, kuris integruotas ir išorinės aplinkos į logistikos sistemą. Kitas ypatumas – klientų aptarnavimas yra esminis elementas užtikrinantis atgalinį ryšį.

  • MS PowerPoint 499 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (1328 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sipa
  • Klientų logistinis aptarnavimas Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų logistinis aptarnavimas Užsakymų tvarkymas ir informacinis aprūpinimas . (2019 m. Spalio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-logistinis-aptarnavimas-uzsakymu-tvarkymas-ir-informacinis-aprupinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 02 d. 15:17
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo