Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas


Įvadas. Klientų poreikių tyrimo metodika. Problemos formulavimas, tyrimo tipo parinkimas. Imties, atrankos būdo nustatymas, bei duomenų rinkimas. Tyrimo duomenų analizė. Klientų pasirinkimas perkant grindų dangą. Išvados. Priedai. Anketa.

Mano pasirinktas tyrimas apžvelgs vartotojų paklausą renkatis grindų dangą mūsų įmonėje „x“. Kiekvienoje rinkoje, taip ir šioje pasitaiko kokurentų kurie siūlo mažesnes kainas, negu siūlo mūsų įimonė. Todėl svarbu, koks klientų poreikis yra perkant grindų dangą.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti klientų pasirinkimo įpročius įsigyjant grindų dangą.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti vartotojų poreikį konkrečiai prekei;

2.Išanalizuoti vartotojų išleidžiamą sumą grindų dangai;

3.Išanalizuoti vartotojų motyvą perkant grindų dangą.

  • Vadyba Tyrimas
  • Microsoft Word 130 KB
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (1435 žodžiai)
  • Aurelija
  • Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas. (2013 m. Birželio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-pasirinkimo-poreikiu-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 22:47
×