Klientų užsakymų tvarkymo tobulinimas naudojant dirbtinio intelekto elementus


Klientų užsakymų tvarkymo tobulinimas naudojant dirbtinio intelekto elementus.


Žalioji logistika siejama su darnios plėtros terminu logistikoje. Žaliosios logistikos pagrindą sudaro trys lygiaverčiai lygmenys – ekonominis, ekologinis ir socialinis. (Šimanskienė & Kutkaitis , 2009) Ekonominį lygmenį įmonėje apibūdina ekonomiškų maršrutų naudojimas, sąžiningos paslaugų kainos ir kokybės užtikrinimas, didesnės pridėtinės vertės siekimas. Ekologinis lygmuo apima atsinaujinančių energetinių šaltinių naudojimą, iškastinio kuro energijos taupymą, emisijų išsiskyrimo į atmosferą mažinimą. Socialinis lygmuo apima įmonių socialinę atsakomybę, gerų ir ergonomiškų darbo sąlygų darbuotojams suteikimą, spūsčių ir avaringumo keliuose mažinimą. Žaliosios logistikos koncepcija siejama su darnumo plėtra transporto sektoriuje. Žaliosios logistikos koncepcijos svarba minima regioniniu, nacionaliniu ir globaliu lygmeniu, tačiau būtent verslo sektorius yra esminis pamatas ir branduolys, įgyvendinant šios naujos koncepcijos iniciatyvas ir principus.

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (452 žodžiai)
  • Universitetas
  • Nilana
  • Klientų užsakymų tvarkymo tobulinimas naudojant dirbtinio intelekto elementus
    10 - 1 balsai (-ų)
Klientų užsakymų tvarkymo tobulinimas naudojant dirbtinio intelekto elementus. (2020 m. Gegužės 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-uzsakymu-tvarkymo-tobulinimas-naudojant-dirbtinio-intelekto-elementus.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 07 d. 05:49
×
125 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo