Kokybės standartai
Daugelis pasaulio šalių labai svarbiu viešojo sektoriaus organizacijų tobulinimo veiksniu laiko šiuolaikinių kokybės vadybos metodų ir modelių taikymą organizacijų veikloje. Kokybė viešajame sektoriuje užtikrinama įvairiais būdais apibrėžiant kokybės reikalavimus įstatymuose, Piliečių chartijose, taikant kokybės vadybos modelius ir atskiras priemones, organizuojant kokybės konkursus ir kt. Šių iniciatyvų taikymas gali būti įvairaus masto nuo atskirų organizacijų padalinių veiklos tobulinimo iki visą viešąjį sektorių apimančių reformų.
Problemos aktualumas – plačioje pasaulinėje rinkoje, esant dideliai konkurencijai kokybės užtikrinimas tampa labai svarbus, nes klientai išleisdami savo pinigus reikalauja kuo aukštesnės kokybės prekių ar paslaugų, o tiekėjai ar pardavėjai siekia pritraukti kuo daugiau klientų, todėl jie turi išpildyti visus vartotojų lūkesčius.
Darbo tikslas – išanalizuoti kokybės standartus.
Darbo uždaviniai:
-Aptarti ISO šeimos kokybės standartus.
-Aptarti EFQM tobulumo modelio ypatumus
-Palyginti ISO kokybės standartų ir EFQM tobulumo modelio principus.