Kokybės vadyba sandėliavimo procese


Paveiklsų sąrašas. Įvadas. Visuotinė kokybė sausumos transporto vadyboje. Sandėliavimo proceso diagrama. Sandėliavimo bei kitų procesų tarpusavio ryšys bei tarptautinių ISO standartų svarba vadybos procesuose. Sandėlių tipai. Sandėlio proceso kokybė pritaikius automatizavimo technologijas. Išvados. Literatūra ir kiti šalitiniai. Paveikslas Sandėliavimo proceso diagrama. Šaltinis autorių darbas. Paveikslas Sandėlių klasifikacija.


Dabartinėje verslo aplinkoje kokybė yra aušktai vertinama. Aukšta paslaugų kokybė yra įmonės „veidas“. Nuo šio rodiklio priklauso visa įmonių veikla. Palsaugų kokybė svarbi įmonės klientams ir partneriams, įmonės valdymo kokybė užtikrina produktyvią darbo aplinką. Tai yra svarūs veiksniai, dėl kurių yra kuriami visuotinės kokybės standartai, o dar svarbiau – jie yra įdiegiami į įmonių veiklas. Sandėliavimas yra viena iš pagrindinių logistikos dalių, tad kokybės užtikrinimas yra svarbus aspektas norint užtikrinti logistikos sklandžią veiklą. Žemiau bus pateikta ir aprašyta sandėliavimo proceso diagrama.

Paveikslas 1. Legenda. Informacijos šaltinis: Doc. Dr. Virgilija Vasilienė-Vaisliauskienė. Visuotinė kokybės vadyba transporte. Skaidrės 8 p.

1. Kliento užklausos priėmimas. Tai yra pirmas etapas sandėliavimo procese. Sandėliavimo įmonė gauna užsaymą iš esamų arba naujų klientų arba partenrių su pagrindine krovinio informacija.

2. Sandėliavimo sąlygų tikslinimas. Šiame etape sandėliavimo įmonė ir klientas derina visas sąlygas ir jeigu šios sąlygos tinka abiem šalim – yra pasirašoma sutartis (su vienkartiniais klientais) arba tęsiama ankstesnioji sutartis su jau esamais įmonės klientais arba partenriais.

3. Užklausos patvirtinimas yra 2-ojo šio proceso dalies žingsnis. Šiame žingsnyje užklausa yra patvirtinama arba atmetama. Tad, jeigu nebuvo sutarta dėl sąlygų, tai kliento užklausa yra atmetama, o jeigu buvo pasirašyta sutartis, tai automatiškai yra patvirtinimas ir užsakymas.

4. Jeigu buvo suderinti anksčiau nurodyti etapai, tai klientas informuoja kada transporto piremonė atvyks į sandėliavimo punktą.

6. Atvykus transporto priemonei – praktiškai visada reikia įforminti atvykimo ir kitus dokumentus.

7. Muitinės paslaugos. Šiame etape, jeigu klientui reikalingos muitinės tarpininkų paslaugos - gali būti atliekamos muitinės paslaugos (8-as šio proceso etapas). Jeigu nereikia, tai transporto priemonė yra nukreipiama į sandėliavimo vietą (sandėlį) (t.y. sandėliavimo procesas pereina prie 9-to šio proceso etapo).

10. Dokumentų pildymas, dėl sandėliavimo pradžios bei krovinio išrkovimas. Šiame etape yra įfrominamai vidiniai sandėliavimo dokumentai, o pats krovinys yra iškraunamas.

11. Informacijos gavimas iš klientų, dėl krovinio išvežimo. Klientas įnformuoja kada atvyks transporto priemonė pasiimti krovinio. Šiame etape gali būti du tolimesnio sandėliavimo proceso vystymosi eiga.

12. Jeigu klientas pateikia visą informaciją, krovinys ir visi dokumentai yra ruošiami išvežimui, taip pat yra derinamas išvežimo laikas ( t.y. 13 etapas). Jeigu klientas nepateikia šios informacijos, krovinys yra paliekamas sandėliuoti, o jeigu sandėliavimas užtrunka ilgesnį laiką, tai šio krovinio tolimesnis sandėliavimo procesas yra perduodamas kitiems atsakingiems asmenims (t.y. 13 etapas).

14. Atvykus transporto priemonei pasiimti krovinio yra įforminami išvykymo dokumentai ir išrašoma sąskaita už suteiktas paslaugas.

15. Krovinio pakrovimas ir išvežimas. Tai yra paskutinis šios proceso etapas. Šis etapas yra tada kai krovinys perėjęs visus prieš tai buvusius etapus yra išgabenamas iš sandėliavimo teritorijos.

Taigi, iš šių 15 sandėliavimo proceso etapų, galima daryti išvadą, kad kokybės vadyba yra būtina, norint teikti sandėliavimo paslaugas. Žemiau yra pateikta dalis tarptautinių kokybės standartų:

Įmonės, turinčios minėtus sertifikatus, patvirtina savo profesionalumą šioje srityje, kadangi tarptautiniai kokybės sertifikatai įteikiami tik po to, kai pasiekia tam tikrą vadybos lygį. Remiantis vienos iš sertifikatus įteikiančių įmonių duomenimis – sertifikatai yra išduodami 3 metams. Tai lemia pastovų kokybės procesų užtikrinimą ir nustatytų nuostatų laikymasį.

  • Microsoft Word 117 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3611 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dovidas
  • Kokybės vadyba sandėliavimo procese
    10 - 2 balsai (-ų)
Kokybės vadyba sandėliavimo procese. (2018 m. Sausio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadyba-sandeliavimo-procese.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 20 d. 21:50
×