Komercinių bankų kokybės vadybos palyginimai


Komercinių bankų kokybės vadybos palyginimai. Įvadas Sąvokos “DnB” bankas Kokybės elementai. Įvadas. Bankai, kaip ir kiti finansines paslaugas teikiantys verslo subjektai. Sąvokos. Komercinis bankas – finansų tarpininkas. Dnb bankas. DNB bankas Lietuvos. Kokybės elementai dnb banke. Apsisprendimas tenkinti vartotoją „Banko veiklos tikslai – [. Nuolatinis teikiamų paslaugų kokybės gerinimas. Sistemos integracija Bendradarbiavimas Klausau ir išgirstu. Komandinis darbas „Komandinis darbas - viena banko pagrindinių vertybių“ Mokymai. AB “Šiaulių bankas”. AB „Šiaulių bankas“ įkurtas 1992 m. Kokybės elementai šiaulių banke. Vertinant šiaulių banko. Naudoja mos įrangos. Darbuotojų profesionalumas pasitikėjimas banku. Pasiruošimas tuoj pat padėti klientui ir suteikti tinkamą paslaugą. Buvo teiraujamasi, kaip vertinamas darbuotojų paslaugumas. Individualus dėmesys klientui. Išvados “DnB” banko. AB dnb banko. Išvados “Šiaulių” banko. Vertinimas atskleidė, kad klientų geriausiai įvertinti veiksniai buvo darbuotojų paslaugumas. Šaltiniai.


Įvadas Sąvokos “DnB” bankas Kokybės elementai “DnB” banke “Šiaulių” bankas Kokybės elementai “Šiaulių” banke Išvados Šaltiniai.

Sistemos integracija Bendradarbiavimas: Klausau ir išgirstu, ką sako kolega, kad galėčiau pasiūlyti praktišką ir naudingiausią problemos sprendimą [...]“; „Įsigilinęs į kolegos poreikį, pateikiu kelis galimus sprendimus, susijusius su prašoma paslauga. Jeigu nesu kompetentingas [...] – nurodau kitą kontaktinį asmenį savo padalinyje ar banke, į kurį galima kreiptis“; „Paslaugas kolegoms teikiu greitai, tiksliai ir teisingai“; „ [...] jei negaliu pagelbėti, padarau viską, kad jis rastų, ko ieško.“.

Naudoja mos įrangos modernumas ir atitikimas šiuolaikinėms technologijoms ypa svarbus ne tik dėl paslaugos neapčiuopiamumo, bet ir dėl to, kad ir pagal tok kri terijų, kaip įrengimai ir įranga, klientas susiformuoja įvaizd apie organizaciją: Darbuotojų apranga tvarkinga ir atitinkanti lūkesčius. Tačiau negalima atmesti galimybės, kad vertindami darbuotoj aprangą, respondentai taip pat vertina ir pači darbuotojo išvaizdą (kūno sudėjimas, makiažas). Kontaktinio personalo išvaizda ir, žinoma, elgesys ypač svarbūs, kadangi dėl paslaugos neapčiuopiamumo vartotojai yra linkę paslaugą ir jos kokybę tapatinti su ją teikiančiais žmonėmis.

Darbuotojų profesionalumas; pasitikėjimas banku; reklamos atitikimas paslaugoms; klaidų tikimybė; reakcija į skundus; paslaugos kokybės priklausomybė nuo ją suteikiančių asmenų: Respondentai labiausiai buvo linkę nesutikti su teiginiu, kad suteikdami paslaugą darbuotojai klaidų nedaro.

  • MS PowerPoint 54 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (1408 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aiste
  • Komercinių bankų kokybės vadybos palyginimai
    10 - 3 balsai (-ų)
Komercinių bankų kokybės vadybos palyginimai. (2019 m. Gegužės 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/komerciniu-banku-kokybes-vadybos-palyginimai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 00:23
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema