Komercinių reklamų analizė


Šiaulių valstybinės kolegijos verslo ir technologijų fakulteto komunikacijos katedra. Komercinių reklamų analizė. Rasa “ reklamos analizė. „ margarita “ reklamos analizė. „ avene “ reklamos analizė. „ razalija “ reklamos analizė.


„Rasa“- skirtingas kosmetikos priemonių serijas apimanti industrija, kuri taip pat yra komercinio pobūdžio. Pateikta komercinė reklama turi ir vaizdo ir teksto elementus (žr. 1 priedą). Norint aptarti šios reklamos vaizdą būtina pabrėžti, kad jis yra natūralus ir ryškus. Pirmiausia, matoma, kad yra vaizduojama ikona. Pasak J. Fiske, ikona tai ženklas kokiu nors būdu primenantis objektą - panašiai atrodo arba skamba. Taigi šiuo atveju yra pateikiama moters fotografija, be abejo, odos šveitiklis „Rasa“ taip pat yra ikona, nes objektas yra fotografuotas ir įdėtas į šią reklamą. Taip pat, galima atpažinti ir indeksą, nes yra vaizduojamas odos šveitiklis ir šalia esanti moteris, tai siejasi, kad moteris naudojasi šiuo produktu, galime aiškiai tai suprasti. Toliau galima pastebėti, kad šios reklamos fonas yra baltas, o ši spalva siejasi su švelnumu, švara, kaip ir moters fotografija yra šviesių spalvų, ryški. „Rasos“ produkcijos odos šveitiklio buteliukas yra mėlynos spalvos, nes ši produkcija siejama su natūraliais gaminiais, todėl mėlyna spalva yra vandens, gamtos spalva ir ji taip pat yra čia naudojama.

Analizuojant šios reklamos tekstą, matoma, kad yra vaizduojama dėmesį atkreipianti ir aiški antraštė: „Tikroji grožio esmė-drąsa būti savimi“, ji tikrai pritraukia adresato dėmesį ir yra lengvai suprantama.

  • Microsoft Word 818 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1215 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovilė
  • Komercinių reklamų analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Komercinių reklamų analizė. (2017 m. Spalio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/komerciniu-reklamu-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 19 d. 00:49
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema