Kompiuteris ir sveikata skaidrės (3)


Kompiuteris ir sveikata. Paruošė Goda Karenauskaitė, 1A. Įvadas. Kaip reikia sėdėti prie kompiuterio? Nuotolis nuo akių iki ekrano – 50-60 cm. Poilsio rėžimas. Reikia laikytis racionalaus. Poveikis regėjimui. Mažas vaizdo kontrastas verčia mus prisimerkti. Regos apsaugojimas. Poveikį regėjimui mažina monitoriaus ekranas. Nuovargis. Ilgiau sėdint prie kompiuterio atsiranda fizinis nuovargis įsitempia kaklo. Nuovargio mažinimas. Fizinį nuovargį mažina besisukanti reguliuojamo atlošo kėdė.


Nuotolis nuo akių iki ekrano – 50-60 cm; tiesi galvos ir kaklo padėtis, atpalaiduoti pečiai; nugara atremta į atkaltę; rankos sulenktos per alkūnę stačiu kampu; alkūnės ir plaštakos – tiesioje linijoje; ekrano viršus – akių lygyje arba šiek tiek aukščiau; dokumentas – šalia ekrano, tokiame pat aukštyje ir tokiu pat nuotoliu status kampas ties pusiauju ir keliais; pėdos tvirtais padėtos ant žemės arba kojų atramos;.

Reikia laikytis racionalaus darbo kompiuteriu ir poilsio režimo: kas 20-50 minučių daryti 10-20 minučių pertraukėles. Atlikti nuovargį mažinančius pratimus.

  • MS PowerPoint 677 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (239 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Goda
  • Kompiuteris ir sveikata skaidrės (3)
    10 - 3 balsai (-ų)
Kompiuteris ir sveikata skaidrės (3). (2016 m. Spalio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/kompiuteris-ir-sveikata-skaidres-3.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 21:31
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema