Komunikacija įmonėje



Komunikacijos kokybė tampa vis aktualesnė ir svarbesnė mūsų gyvenime. Plėtojant verslą tampa gana sudėtinga formuoti ir išlaikyti visaverčius santykius kolektyvuose. Tik palankus mikroklimatas įmonėse, kaip efektyvios komunikacijos rezultatas, yra vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių sėkmę. Kiekvienos organizacijos egzistavimui bei efektyviam valdymui reikalinga savalaikė, tiksli, kokybiška informacija bei nenutrūkstamas keitimasis ja Efektyvi dalykinė komunikacija, kurioje dalyvauja kiekvienas organizacijos narys.
Komunikacija pagyvina organizacijos struktūrą, prasiskverbia į visas organizacijos veiklos sritis. Ji – žmonių tarpusavio sąveikos ir organizacijos funkcionavimo pagrindas. Jeigu žmonės negalės ar nesugebės pasikeisti informacija, aišku, jog jie negalės ir dirbti drauge, numatyti tikslus bei jų siekti – organizacija nustos gyvavusi. Santykiai tarp organizacijos narių yra labai svarbūs. Tik struktūrinis stabilumas leidžia organizacijai efektyviai veikti, siekiant užsibrėžtų tikslų.
Komunikacijos tyrimai įmonėje yra būtini, siekiant padidinti bendrovės konkurencingumą ir adekvatumą kintančiai rinkai. Domėtis marketingu privalo bet kurios nuosavybės ir įvairios veiklos organizacijos. Įmonių vadovai turi priimti daug sprendimų, susijusių su vartotojų paieška, komunikavimu, produkcijos pasiskirstymu. Įmonei svarbu ne paprasta gamyba ir realizavimas, o patrauklios rinkos radimas, jos vartotojų poreikių tenkinimas jiems tinkama produkcija, vartotojų informavimas, pirkimų skatinimas. Tokiems veiksmams organizuoti reikia marketingo žinių, o norint realiai panaudoti ir įgyvendinti marketingo principus bei instrumentus įmonėje – reikia tam tikros veiklos ir organizavimo.
Viena iš esminių užduočių organizacijai ir jos vadovybei – kaip reikia integruoti marketingo komunikacijas. Ši užduotis tampa labai kompleksiška ir kiekvienai atskirai organizacijai jos kompleksiškumas priklauso nuo kelių veiksnių: nuo organizacijos dydžio ir veiklos rūšies.
Didelėms kompanijoms, turinčioms daugiau funkcinių padalinių, daugiau prekių ženklų bei žmoniškųjų išteklių, iškyla didesnės integravimo problemos bei didesnis integravimo poreikis. Gamybinių prekių tiekėjų marketingo komunikacijų poreikiai bei procesai labai skirtingi nei vartojimo prekių organizacijų. Paslaugas teikiančiose įstaigose yra naudojamos komunikacijos formos dažniausiai susijusios su viešųjų ryšių formavimu. Taigi, dažna problema įmonėse yra komunikacijos spragos. Įmonėje argus taip pat yra komunikacijos spragų.
- Microsoft Word 271 KB
- 2011 m.
- 51 puslapis (11676 žodžiai)
- Kolegija
- Jurgita
-