Komunikacija organizacijoje: vidinė ir išorinė


Įvadas. Komunikacija. Komunikacija skirstoma į. Komunikacijos priemonės. Žodinės, nežodinės ir rašytinės komunikacijos metodai ir būdai. Žodinės komunikacijos būdai. Nežodinė komunikacija. Rašytinės komunikacijos metodas. Rašytinės komunikacijos būdai. Darbuotojų komunikacija organizacijoje. Vidinė komunikacija. Informacijos atranka ir pateikimas. Vidinė komunikacija apsimoka.

Kokia informacia organizacijoje yra aktuali? Tai informacija, kurios reikia organizacijos veiklai. Pavyzdžiui, gaunate informaciją, kad darbuotojas nori pasidalyti patirtimi, nes ką tik sugrįžo iš stažuotės užsienyje. Apie tai turi būti informuoti ir vadovai ir darbuotojai.

Gavus nereikšmingos informacijos, neverta gaišti laiko ją perduodant, pavyzdžiui, gavus pranešimą apie jo išvykimą darbo reikalais.

Informacija, pateikta ne laiku, gali visiškai sutrikdyti organizacijos veiklą, pavyzdžiui, jei būtina perduoti nurodymą skyriaus vadovui parengti veiklos planą iki nurodyto termino. Jei nurodymas perduodamas ne laiku, liek mažiau laiko veiklos planui parengti, jis gali būti parengtas atmestinai arba vėliau nei nurodytas terminas.

Informacija paskirstoma darbuotojams pagal jų veiklos sritį, pavyzdžiui, informaciją apie finansus – buhalterijos skyriui, informaciją apie gaminius – komercijos skyriui, informaciją atostogų, pareigybių klausimais – personalo skyriui ir t.t.

  • Microsoft Word 22 KB
  • 2016 m.
  • 12 puslapių (2497 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ausra
  • Komunikacija organizacijoje: vidinė ir išorinė
    9 - 1 balsai (-ų)
Komunikacija organizacijoje: vidinė ir išorinė. (2015 m. Sausio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/komunikacija-organizacijoje-vidine-ir-isorine.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 15 d. 09:06
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema