Komunikacijos procesas skaidrės
Tai komunikacija su didelėmis, skirtingomis, nutolusiomis auditorijomis. Informacijai perduoti naudojamos priemonės: radijas, televizija, laikraščiai, žurnalai, reklamos lankstinukai ir t.t. Šiuo atveju problema yra ribotas grįžtamasis ryšys.
Informacijos perdavimo kanalai gali būti formalūs ir neformalūs. Formali komunikacija organizacijoje gali būti dvejopa: vertikalioji ir horizontalioji.
Asmeninė informacija; Darbinės instrukcijos; Darbiniai paaiškinimai; Procedūrinė informacija; Apmokymai.
Organizacijose keitimasis informacija vyksta ne tik tarp skirtingų, bet ir tuose pačiuose lygmenyse. Horizontaliosios komunikacijos funkcijos: Užduočių koordinavimas; Problemų sprendimas; Konfliktų šalinimas.
Komunikacijos barjerai yra visa tai kas gali iškreipti informacijos esmę. Jie skirstomi į: Organizacinius; Asmeninius.
Klasifikuojami į: Vertikaliosios „žemyn” komunikacijos trikdžiai; Vertikaliosios „aukštyn” komunikacijos trikdžiai; Horizontaliosios komunikacijos trikdžiai.