Komunikacijų skaidrės

143 dokumentai
Organizacijos įvaizdis ir reputacija
Organizacijos įvaizdis ir reputacija. Organizacijos įvaizdis. Įvaizdžio samprata Siauras apibrėžimas. Įvaizdžio samprata Skirtingos interpretacijos. Įvaizdžio charakteristika. Palankaus organizacijos įvaizdžio charakteristikos. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 24 puslapiai
2013 06 17
Telekomunikacijų tinklai ir paslaugos
Telekomunikacijų tinklai ir paslaugos. Tinklų skirstymas. Telekomunikacijų tinklo sudedamosios dalys. Telekomunikacijų tinklo hierarchinė struktūra. Pstn - plmn telekomunikacijų tinklo struktūra. Telekomunikacijų tinklo modelis. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 29 puslapiai
2010 03 03
Laiko ir veiklos planavimas skaidrės
Laiko planavimas. Ar Jūs turite laiko? Tikslų formulavimas. Tikslai didina produktyvumą, jei. Turite tikslą. Kas toliau? Laiko planavimo technikos. Pareto taisyklė. Eizenhauerio metodas. Praktinė užduotis Nr. 1. Surašykite visus savaitės ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 36 puslapiai
2016 07 03
Neverbalinė komunikacija skaidrės
Neverbalinė komunikacija. Tiesioginės komunikacijos poveikis. Vizualinis aspektas. Vokalinis. Verbalinis. Neverbalinės komunikacijos elementai. Kūno kalba. Paraverbalika. Savęs prezentavimas. Kūno kalbos signalai gali būti naudojami kaip. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 20 puslapių
2012 12 18
Furlongo konflikto ratas
Furlongas. konflikto ratas. Konflikto ratas, kaip modelis ar konflikto žemėlapis. Santykiai. Vertybės. Vertybės. Vertybių skiltį sudaro vertybės ir įsitikinimai. Strateginės kryptis. Nuotaika. Konflikto sprendimo strategijos. Situacija. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2016 07 06
Įmonės integruotos komunikacijos planas
Įmonė ,,nuplauk mane” integruotos komunikacijos planas. Uždaviniai. Apie ,,nuplauk mane” įmonę. Tikslinė auditorija. Lėšų skirtų komonikacijai planavimas ir panaudojimas. Įmonės ,,nuplauk mane’’ esama komunikacinės sistemos ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2016 07 06
Bendravimo proceso modelis
Bendravimo proceso modelis. Bendravimas. Bendravimo proceso sudedamosios dalys. Bendravimo funkcijos. Bendravimo lygmenys. Dalykinio bendravimo lygmuo. Dalykinis bendravimas. Išorinis bendravimas. Vidinis bendravimas. Dalykinis bendravimas. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 38 puslapiai
2015 04 28
Verbalinė ir neverbalinė komunikacija skaidrės
Verbalinė ir nevarbalinė komunikacija. Verbalinė komunikacija. Verbalinės komunikacijos formos. Žodinė komunikacija. Raštinė komunikacija. Žodinė forma. Raštinė forma. Kiekvienu atveju mes pasirenkame, kaip reiktų bendrauti su ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 23 puslapiai
2016 07 04
Tarptautinė komunikacija
Pristatymo metodai. Įvadas. Komunikacija. Kultūra. Tarpkultūrinė komunikacija. Tarporganizacinio komunikacijos procesų efektyvumui įtakos turi. Kiti veiksniai įtakojantys komunikaciją. Tarpkultūriniai barjerai. Įvairių tautų atstovams ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 21 puslapis
2016 06 26
Tekekomunikacijos skaidrės
Telekomunikacijos. Darbo tikslas Telekomunikacijos – kas tai. Darbo tikslas. Supažindinti klasę su telekomunikacijomis. Telekomunikacijos – kas tai? Telekomunikacija – tai bet kurio pavidalo informacijos perdavimas techninėmis ryšio ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 37 puslapiai
2016 07 05
Pagrindiniai komunikacijos modeliai: linijinis modelis
Pagrindiniai komunikacijos modeliai linijinis modelis. Modelis – tai supaprastintas grafinis tikrovės fragmento atvaizdavimas. K. Deutsch nurodo keletą modelių naudojimo visuomenės moksluose privalumus. Komunikacijos proceso modeliai būna ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 7 puslapiai
2016 06 24
Viešojo kalbėjimo baimė
Viešojo kalbėjimo baimė. Įvadas. Viešojo kalbėjimo baimė yra aktuali problema šių dienų visuomenei. Tikslas išsiaiškinti kaip valdyti viešosios kalbos baimę. Pagrindinės sąvokos. Baimė - nemalonus jausmas, kylantis dėl realaus ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2016 06 30
 Tarpkultūrinės komunikacijos teorijos
Tema Tarpkultūrinės komunikacijos teorijos. Žemo ir aukšto konteksto kultūros. Monochroninio ir polichroninio laiko kultūros. R. D. Lewis kultūrų klasifikavimas. G. Hofstede kultūrų matavimo teorija. Pdi. Uai. Idv. Mas. Lto. Išvados. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 148 puslapiai
2017 09 20
Kūrybiškumo skatinimo metodai ir jų taikymas
Kūrybiškumo skatinimo metodai. Kas yra kūrybiškumas? Kūrybiško žmogaus savybės. Kaip ugdyti kūrybiškumą? Kūrybiškumo skatinimo metodai. Šešių galvojančių skrybėlių“ metodas. „Minčių audros“ metodas. Kaip skatinti ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2016 07 02
Zara PR ir reklama
Plėtra. Zara auksinė taisyklė klausytis savo klientų ir atitinkamai reaguoti. Mados kompanijos įprastai siunčia savo dizainerius į tokias. Dažnas kolekcijų atnaujinimas išlieka viena tvirčiausių kompanijos marketingo strategijų. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 11 puslapių
2014 12 31
JAV bendravimo įpatumai
Jungtinės Amerikos Valstijos. JAV bendravimo įpatumai. JAV bendravimo įpatumai(1). Derybos. Per susitikimus ir derybas pasireiškia tokios amerikiečių savybės. Kaip galima susitarti su amerikiečiais verslininkais? Specialistai pataria. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2014 03 17
Wimax
Įvadas. Taikymai. Palyginimas tarp Wimax ir Wi-Fi. Konkuruojančios technologijos. Mobilus wimax. Susietas balsas ir duomenys, tokie kaip FM radijas. Belaidė architektūra nuo punkto prie punkto ir punktas iki multipunkto. Punktas iki multipunkto ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2014 04 14
Neverbaline kalba pateiktys
Neverbalinis (nežodinis) bendravimas. Metodai. Įvadas. Sugebėjimas perduoti kitiems žmonėms tai, ką galvojame. Kūno kalbos aspektai. Proksemika. Haptika. Okulektika. Kinetika. Bendravimo rūšys. Specialistai pažymi tokias tris bendravimo ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 37 puslapiai
2013 03 17
Bendravimas su klientais skaidrės
Bendravimas su klientais. Dalyko paskirtis. Pagrindinės temos. Galutinis dalyko vertinimas vykdomas pagal IKV vertinimo sistemą. Rekomenduojama literatūra (1). Rekomenduojama literatūra (2). Referatas “Dalykinė komunikacija”. Skyrius. ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2014 03 17
Efektyvus komunikavimas su klientais
Efektyvus komunikavimas su klientais. Klientų poreikiai ir pokalbio eigos etapai. Klientų poreikiai. Poreikių samprata. Noro samprata. A. Maslovo poreikių piramidė. Motyvai. Išoriniai, vartojimo poreikius formuojantys, veiksniai. Poreikio ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 30 puslapių
2016 06 30
Viešasis kalbėjimas skaidrės
Viešasis kalbėjimas. Poetais gimstama, oratoriais tampama. (Romėnų posakis). Viešasis kalbėjimas ir baimė. Baimę būtina išmokti kontroliuoti jeigu norime tapti gerais oratoriais. Pasiruošimas. Susipažinkite su auditorija Apibrėžkite ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2017 04 20
Komunikacija gestais
Komunikacija gestais. Įvadas. Komunikacija – tai bendravimas ir keitimasis informaciniai ženklais. Gestai. Gestai gali būti. Gestų grupės. Adapteriai. Jie susideda iš manipuliacijų. Gestų kalba. Gestų kalba – kalba, kuri suvokiama ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2016 07 07
Žmogaus ir medijos santykis
Žmogaus ir medijos santykis. Tema – žmogaus ir medijos santykis Aktualumas – kaip medija veikia jaunąjį žmogų. Medijų vaidmuo pasaulyje. Pagal statistiką socialinė žiniasklaida populiarėja kiekvieną dieną vidutinis laikas. 52% ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2018 05 10
Apribojimų teorija
Apribojimų teorija. Tai visuotinė verslo. Apribojimas. Gerinant organizacijos veiklos efektyvumą. Apribojimų teorijos pagrindinės idėjos ir tikslai. Uždirbti pinigus dabar ir ateityje (o ne mažinti kaštus ar didinti pajėgumus). ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2016 12 05
Bendravimas ir ryšiai su visuomene internete
Bendravimas. ir. ryšiai su visuomene. internete. Plėtojantis informacinėms technologijoms. Viešieji ryšiai. Teisingai suplanuota ir pravesta viešųjų ryšių kampanija internete gali atnešti daugiau naudos. Socialiniai tinklapiai BLOGAI ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 34 puslapiai
2017 01 21
Samsung
Samsung – Pietų. Samsung. Studijavo Waseda University. Lee Byung-chul. 1938 m. Pradžia. Pradžioje verslas daugiausia apėmė eksportą Samsung pardavinėjo džiovintą korėjietišką žuvį. Per tris dešimtmečius Samsung plito įvairiose ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2016 06 27
Vidinė ir išorinė komunikacija projektas
Komunikacija vidinė ir išorinė. Komunikacija (lot. Communication – pranešimas, suteikimas iš communico – darau bendrą. Komunikacija = Bendravimas. Komunikacijos procesas. Komunikacija organizacijoje. Vidinė komunikacija. Vidinės ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2019 05 22
Dalykines komunikacijos pagrindai
Dalykinės komunikacijos pagrindai. Pagrindinės bendravimo funkcijos. Efektyvus bendravimas. Bendravimas gali būti asmeninis ir dalykinis. Pagrindiniai Bendravimo Lygiai. Bendravimo būdai. Pagrindiniai bendravimo barjerai (1). Pagrindiniai ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2013 06 22
Įmonės korespondencija
Įmonės korespondencija. Laiškai verslo tema. Laiškų rašymas yra viena iš pagrindinių verslo komunikacijos dalių. Laiškas dažnai yra susitarimo ar kontrakto pagrindas. Verslo laiškų rašymo metodai įstaigos. Laišku rašymas yra viena ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 26 puslapiai
2016 07 02
Kabeliai skaidrės
Kabeliai. Skaidres darė Sigita Viličkaitė P. Elektrinių ir optinių signalų perdavimui naudojami kabeliai. Kabelių tipai. Variniai Optiniai. Kabeliai yra apibrėžti tokiuose standartuose. EIA/TAI-568 (Amerika) ISO/IEC 11801 (tarptautinis) ...
Komunikacijų skaidrės, Skaidrės, 22 puslapiai
2016 06 30
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo