Komunikavimo vaidmuo elektroniniame versle


Įvadas. Elektroninio verslo vaidmuo plėtojant žinių ekonomiką. Komercijos modeliai. Informacijos atrinkimo modeliai. Ryšis tarp vartotojų. Žinių Ekonomikos idėjos skleidėjai Lietuvoje. Išvados. Literatūros sąrašas.

Referate siekta įvertinti elektroninio verslo įtaką žinių ekonomikos vystymuisi, remiantis moksliniais straipsniais, apibrėžimais, statistinėmis duomenų bazėmis ir internetiniais šaltiniais.

Darbo uždaviniai:

•Apibrėžti E-verslo ir Žinių ekonomikos sampratas;

•Rasti panašumus tarp E-verslo ir Žinių ekonomikos modelių;

•Atlikti statistinių duomenų analizę;

•Nustatyti E-verslo elementus, lemiančius Žinių ekonomikos vystymąsi

•Aprašyti praktinį žinių ekonomikos pavyzdį, įgyvendintą remiantis e-verslo modeliu.

  • Microsoft Word 177 KB
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2512 žodžiai)
  • Universitetas
  • Edvinas
  • Komunikavimo vaidmuo elektroniniame versle
    10 - 8 balsai (-ų)
Komunikavimo vaidmuo elektroniniame versle. (2015 m. Sausio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/komunikavimo-vaidmuo-elektroniniame-versle.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 23 d. 14:48
×