Kosmetikos įmonės „Uoga uoga“ rinkodara


Išoriniai (socialiniai) veiksniai, darantys įtaką vartotojo elgsenai. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai,. darantys įtaką vartotojo elgsenai. Reklamos kampanija. Komunikaciniai tikslai. Specifiniai tikslai. „Uoga Uoga“ – augimo stadijoje. „Uoga Uoga“ išskirtinumas – kūrybiška reklama. Tam, kad reklama perduotų reikiamą žinutę reikiamam žmogui reikiamu metu, ji turi būti. Žinutės kreipinys.


Mokomieji „Youtube“ filmukai (tikslūs, aiškūs, atkreipiantys dėmesį, įsimenami ,mokomieji.).

Skatina pakartotinius pirkimus, pristatomi nauji produktai, jų funkcionalumas.

„Youtube“ reklamoje yra naudojamas AIDA modelis. Dėmesio atkreipimas – vaizdu (lengvai prieinamas internetu, vedamas dvejomis kalbomis. Susidomėjimas - naudojami natūralūs produktai, galima pasidaryti namuose. Noras - naudojamos įvairios frazės, pvz.: „Jūsų plaukai taps nepakartojami“, sužadinamas noras. Pastūmėjimas pirkti - pasakoma, kad ir „Uoga Uoga“ produktai taip pat yra gaminami iš natūralių produktų, kaip ir ši kaukė.

Pagrindinis tikslas - skatinti klientus vartoti kosmetiką (nuolat kuriant įvairius video, keliat nuotraukas su aprašymais, sukuriama galimybė palikti atsiliepimus, plačiai prieinamas parduotuvių tinklas Lietuvoje, plėtojama galimybė prekes siųsti paštu tiek Lietuvoje, tiek užsienio valstybėse).

Tam, kad reklama perduotų reikiamą žinutę reikiamam žmogui reikiamu metu, ji turi būti:.

Svarbi/aktuali - pateikiamas produkto vaizdas bei sudėtis, pateikiamos rekomendacijos kaip naudoti.

Emocinis - stengiamasi iššaukti klientų teigiamas emocijas: Graži pakuotė; Linksmi apibūdinimai. Aprašomi teigiami pojūčiai po produkto vartojimo.

  • MS PowerPoint 6451 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (420 žodžiai)
  • Universitetas
  • Giedrė
  • Kosmetikos įmonės „Uoga uoga“ rinkodara
    10 - 2 balsai (-ų)
Kosmetikos įmonės „Uoga uoga“ rinkodara. (2018 m. Balandžio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/kosmetikos-imones-uoga-uoga-rinkodara.html Peržiūrėta 2018 m. Rugsėjo 21 d. 22:17
×