Krizė


Įvadas. Krizės samprata. Įmonės krizinė situacija. Krizės priežastys. Vidinės priežastys. Išorinės priežastys. Krizės vystimosi etapai. Krizių įveikimas. Įmonės reorganizavimas, arba pertvarka. Juridiškai reglamentuotos krizių likvidavimo formos. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.

Darbo aktualumas: ekonominės krizės laikotarpiu nukentėjo labai daug pasaulio šalių. Ji palietė ne vieną tūkstanti įmonių. Dabar jau kalbama apie naujos krizės atsiradimą, o tai trukdo įmonėms sparčiai priimti sprendimus, verčia atsargiai investuoti į plėtrą. Atsižvelgiant į kylančias bankroto, nedarbo, neprisitaikymo prie rinkos grėsmes, aktualu ištirti krizės valdymo veiksnius ir pasekmes.

Darbo objektas: įmonės krizių vadybos teorija.

Darbo tikslas: išnagrinėti įmonės krizių vadybos teoriją.

Darbo uždaviniai:

1.pateikti įmonės krizių vadybos teorijos, bei krizės sampratą.

2.aptarti krizės atsiradimo įmonėse priežastis ir pasekmes.

3.pristatyti pagrindinius krizės įveikimo variantus.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

  • Vadyba Referatas
  • Microsoft Word 31 KB
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (3177 žodžiai)
  • Ovidija
  • Krizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Krizė. (2013 m. Lapkričio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/krize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 02:59
×