Krizinės situacijos organizacijoje analizė


Krizinės situacijos organizacijoje analizė. Organizacijoje vykstanti krizinė situacija. Įsakymai dirbti išeiginėmis ir švenčių dienomis. Įsakymai dirbti darbuotojui sergant ir turint nedarbingumo biuletenį. Reikalavimas dirbti pasibaigus oficialiam darbo laikui. Darbo grafiko nepastovumas , jo keitimas nederinant su darbuotoju. Vadovo dėmesio , pagalbos ir informacijos suteikimo trūkumas naujam darbuotojui , jo adaptacinio laikotarpio periodu. Maksimalus darbo laiko išnaudojimas , siekiant maksimalaus pelno per dabo dieną. Galimos krizės pavyzdys. CIV = Tikimybės nustatymas. Krizės vystymosi stadijos prodromalinė stadija. Ūmi krizės stadija. Lėtinės chroniškos krizės stadijos. Krizės priežastys ir realios potencialios pasekmės. Poveikio krizės laipsnis. Poveikio kaštų įvertinimas.


Organizacija, kurioje analizuojama krizinė situacija, savo veikla užsiima jau nuo 2008 m.. Šios organizacijos veikla tuo metu buvo didmeninė prekyba ekologiškais produktais ekologiškose parduotuvėse, vaistinėse ir SPA centruose.

Nepaisant gražaus prisistatymo ir egzistavimo visuomenėje, organizacijos viduje yra krizė, kurią sukelia vadovo etikos pažeidimai. Krizės priežastis - vadovas, kuris reiškiasi autokratiniu vadovavimu. Vadovas turi pakankamai valdžios, sugeba ją parodyti ir naudotis savo pozicija, nevertindamas darbuotojų.

Vadovas autokratas į darbuotojus žiūri kaip į tingius, neatsakingus, nedrausmingus, kurie gerai dirba tik nuolat kontroliuojami. Iš darbuotojų reikalaujama besąlygiško paklusnumo vykdant įsakymus. Pagrindinė tokio vadovavimo priemonė yra įsakymas. Autokratinio stiliaus vadovo santykiams su darbuotojais būdingas pagarbos trūkumas.

įsakymai dirbti išeiginėmis ir švenčių dienomis. Laisvadienio metu skambinama darbuotojui ir reikalaujama atvykti i darbą atlikti vienos ar net kelių procedūrų. Darbuotojui nepaklusus, jo laukia rimti nemalonumai ( priekaištai, apkalbos, grasinimai ir kt. ), kas darbuotojui sukelia stresą ir diskomfortą darbe;

įsakymai dirbti darbuotojui sergant ir turint nedarbingumo biuletenį. Darbuotojas gali sulaukti raginimo atvykti i darba net ir ligos atveju, jei pagauseja procedūrų skaičius ir neužteka darbuotojų visoms procedūroms atlikti tuo metu;

reikalavimas dirbti pasibaigus oficialiam darbo laikui. Oficialus darbo laikas iki 20val., taciau klientų priėmimo laikas yra neribotas, kadangi kiekvienas klientas yra pelno nešėjas, o darbuotojas jų požiūriu yra tik pavaldinys, kuris privalo atlikti darbą nors ir nedarbo metu;

  • Microsoft Word 37 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1330 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agnė
  • Krizinės situacijos organizacijoje analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Krizinės situacijos organizacijoje analizė. (2017 m. Lapkričio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/krizines-situacijos-organizacijoje-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 29 d. 04:06
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo