Krovinio maršruto sudarymas


Įvadas. Teorinė dalis. Krovinių pervežimo veiklos teisinis reguliavimas. Transportavimo veiklą Lietuvoje reglamentuojantys nutarimai. Tarptautinį krovinių pervežimą reglamentuojantys nutarimai. Tarptautinių pervežimų kelių transporto priemonėmis ekipažų darbo tvarka. Vairuotojo darbo laikas. Vairuotojo poilsis. Krovinio tipo nustatymas. Transportavimo rūšies pasirinkimas. Krovinių gabenimas automobilių keliais. Kelių transporto rūšys. Krovinių gabenimas jūrų transportu. Krovinių gabenimas oro transportu. Krovinių gabenimas geležinkeliais. Kombinuotas krovinių transportavimas. Krovinio pakavimas ir markiravimas. Krovinio pakavimas. Vežėjo atsakomybė ir įsipareigojimai. Kelių transporto priemonių vairuotojų kontrolės dokumentai ir priemonės (tachografai). Kontrolės dokumentai. Skaitmeniniai tachografai. Projektinė dalis. Maršrutas ir krovinio duomenys. Maršrutas nr 1. Maršrutas nr. Krovinio dokumentai. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Kompleksiškai atlikti vidinių ir išorinių veiksnių, turinčių sąsajas su numatomu projektavimu, poveikiu, sisteminę analizę bei įvertinti rizikos faktorius.

Minėtų taisyklių 6 p. aptariamas važtaraštis kaip vežimo sutartį patvirtinantis dokumentas. Remiantis nacionalinių teisės aktų analize, galima teigti, kad išvadą, kad Lietuvoje krovinių transportavimas bei transportavimo dokumentai - reglamentuoti įstatyminiu ir poįstatyminiu lygmeniu. Daugelis teisės aktų nuostatų yra perkeltos iš Tarptautinių susitarimų nuostatų, todėl darome išvadą, jog nacionalinėje teisėje reglamentuoti krovinių transportavimo dokumentai atlieka tas pačias funkcijas, kurias atlieka ir tarptautiniu lygmeniu reglamentuoti transportavimo dokumentai, dėl ko jų teisinė reikšmė irgi yra labai panaši (Kelių ransporto veiklos licencijavimas, 2014).

Oro transportas turi daug daugiau privalumų nei trūkumų, tačiau šis transportavimo būdas dar nėra plačiai naudojamas. Pagrindinė priežastis yra didelė krovinio gabenimo kaina, nes transportuojant krovinį ieškoma pigiausios alternatyvos.

12. KELIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJŲ KONTROLĖS DOKUMENTAI IR PRIEMONĖS (TACHOGRAFAI)

leidimą mėnesiui ar metams vežti didžiagabaričius ir (ar) sunkiasvorius krovinius;

Pagal gautas sąlygas suprojektuoti pervežimą tarp nurodytų punktų. Būtinos sąlygos:

Surašyti kiek kilometrų nuvažiuoja kiekvienoje šalyje ir kiek užtrunka laiko.

Jeigu maršrutas susidaro iš sausumos ir vandens kelių, paskaičiuoti laiką ir sąnaudas naudojantis vandens transportu.

Sąnaudas surašyti į lentelę (kuro, kelių mokesčiai, vairuotojų atlyginimas, administracinės išlaidos, prastovos).

Kroviniui gabenti reikės 4 sukvežimių su euro tentu, kurio matmenys pateikti 3-ame paveikslėlyje.

Telpa maždaug. 34 vienetai europalečių (Vaineda, 2014). Krovinį sudaro 25,92 t. 108 paletės. Krovinį leidžiama transportuoti keturiais sunkvežimiais.

. Krovinys išvyksta iš Parnu (Estija) į Berlyną (Vokietija) ir Dresdenas (Vokietija). Krovinys turi būti pristatytas 2014 m. lapkričio 11 d.

Krovinys su kaceliarinėmis prekėmis išvyks iš Parnu, Estijoje 2014 m. lapkričio 10d. 8:00 valandą. Vairuotojas vairuos 10 valandų. Po 4,5 val. darys pertrauką, kuri truks 45 min. Po pertraukos vairuos 5 valanadas ir 30 minučių. Sustos poilsiui, kuris truks 11 valandų. 2014 m. lapkričio 11 d. 8 val. vietos laiku krovinys toliau judės 6 h 30 min ir 15.15 val. pasieks pirmąjį atvykimą Berlyne, Vokietijoje. 16.15 val vairuotojas toliau važiuos 1 h iki Dresdeno Vokietijoje. 17.15 val krovinys pasieks galutinę stotelę.

Šis maršrutas truks 31 valandas ir 15 minučių. Krovinys keliaus 1508 km. Maršruto sąnaudas sudaro vairuotojų atlyginimai, kuras ir kelių mokesčiai: 2705,2 Eu.

Krovinio gabenimo sąnaudos 5299,2 Eu. Jį sudaro vairuotojų atlyginimai, kelto mokesčiai, kelių mokesčiai ir kuras.

Vairuotojas išvyksta 2014 m. lapkričio 9 d. iš Parnu, Estijoje. Vairuoja 7 h 17 min. su 45 mi pertrauka į Klaipėdos, Lietuvoje jūrų uostą. Kelte užtrunka 24 valandas (laukimas eilėje ~3h). 10 d. 17:00 val. pajuda iš Kylio miesto jūrų uosto link I atvykimo Berlyne, Vokietijoje. Vairuoja 4 h 30 min. Kadangi I atvykime būna 21:30, tad naktį ilsisi ir laukia ryto. Lapkričio 11 d. 08:00 val. krovinį pristato Berlyne, Vokietijoje. 09:00 toliau vilkikas važiuoja į II atvykimą Dresdene, Vokietijoje. Po 1 h. krovinys pasieks galutinę stotelę.

Šis maršrutas truks 35 h 50 min. Krovinys keliaus 1794 km. Maršruto sąnaudas sudaro vairuotojų atlyginimai, kuras, kelių mokestis, keltas: 5299,2 Eu.

  • Microsoft Word 201 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (3201 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gintaute
  • Krovinio maršruto sudarymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinio maršruto sudarymas . (2017 m. Gruodžio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/krovinio-marsruto-sudarymas.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 14 d. 18:59
×